סלבס בהתחזקות

בועז מעודה תומך בלהקה שצפויה לפרוש מהאירוויזיון: "מתחרט שחיללתי שבת"

11 שנה לאחר שהשתתף באירוויזיון שבו ייצג את ישראל, הזמר בועז מעודה מודה כי הוא "מתחרט על חילול השבת" שנגרם על ידו בעקבות כך. ומה יש לו לומר ללהקת שלוה שאף היא צפויה שלא להשתתף בתחרות, בשל חילול שבת?

בועז מעודה בועז מעודה
אא

11 שנה לאחר שהשתתף באירוויזיון שם ייצג את ישראל, הזמר בועז מעודה מודה כי הוא "מתחרט על חילול השבת" שנגרם על ידו בעקבות כך. ומה יש לו לומר ללהקת שלוה שצפויה אף היא שלא להשתתף בתחרות, על רקע חילול השבת?

"אני מצטער שעשיתי את זה", אמר מעודה בראיון לתכנית 'חי בלילה', בהקשר של חילול השבת שנגרם על ידו אז. "המשקל המצפוני יותר גדול". מעודה הוסיף ואמר כי אין שום רב שהיה מתיר חילול שבת לצורך השתתפות בתחרות, היות ו"לא מדובר בפיקוח נפש אלא באירוע בידור ומוזיקה".

את הדברים אמר מעודה על רקע ההחלטה הצפויה של חברי להקת 'שלוה' לפרוש מהתוכנית 'הכוכב הבא' - בשל העובדה שהחזרות נערכות בשבת. מעודה, שתומך בצעד זה, אמר כי "את הברכה הם יקבלו בזכות זה שהם לא ילכו לשם".

יצוין כי הפקת התוכנית סירבה לוותר על הלהקה, ופנתה ל'מכון צומת' בבקשה לתור אחר מערכת רמקול שבת שפותחה במכון, אך הרב מנחם פרל העומד בראש המכון - סירב לכך בתואנה כי המערכת מיועדת אך ורק לצורך מצווה.

לדבריו, באם תינתן המערכת לצורך מטרה זו, הרי שמדובר בסיוע לדבר עבירה, שכן מדובר בחילול שבת המוני שייגרם בעטיה. 

גם מול איגוד השידור האירופי ניסתה ההפקה להגיע לפיתרון מניח את הדעת, כך על פי הדיווח ב'ישראל היום'. ההפקה ניסתה לשלוח קטע מצולם מראש לחזרה הגנרלית שמתקיימת בשבת, אך איגוד השידור האירופי סירב לכך וכתב בתגובה כי "כל ערוץ תקשורת חייב לציית לכללי התחרות באופן גורף ובהתאם לכללים שכוללים נוכחות חובה בחזרות ובהופעות החיות, וחלים על כל חברי המשלחת והמתמודדים".

תגיות:התחזקותבועז מעודהסלבסשבתאירוויזיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה