חדשות בארץ

נתניהו במסר לחמאס: לא נהסס לפעול בעזה גם בתקופת הבחירות

בדברים שאמר בפתח ישיבת הממשלה, שיגר ראש הממשלה איום לעברה של איראן שחנכה בסוף השבוע טיל שיוט חדש: "אנחנו יודעים מה אתם עושים ואיפה אתם עושים זאת"

נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: Marc Israel Sellem/POOL/flash90)נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: Marc Israel Sellem/POOL/flash90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר היום (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, כי אם השקט בגבול עם רצועת עזה לא יישמר – מערכת הבחירות לא תמנע מהממשלה לפעול.

״בסוף השבוע התחלנו בהקמת המכשול העילי בגבול עזה", אמר נתניהו. "המכשול ימנע חדירת טרוריסטים מעזה לשטחנו מעל לפני הקרקע. לצד זה, אני מבקש להבהיר: אם בעזה לא ישמרו על השקט, נדע לקבל החלטות גם בתקופת בחירות ולא נהסס לפעול".

ראש הממשלה הגיב על הידיעה שהגיעה בסוף השבוע באיראן, על השקתו של טיל שיוט חדש לטווח ארוך, שלטענת משטר האייתוללות מסוגל לשייט בגובה נמוך ולהגיע לטווח של כ- 1,300 ק"מ. "באיראן מציינים היום 40 שנה למהפכה האסלאמית ומנסים להתהדר בטיל חדש", אמר נתניהו, "איראן מצהירה בגלוי על כוונתה להשמיד את מדינת ישראל. יש לי מסר ברור לרודנים בטהרן: אנחנו יודעים מה אתם עושים ואנחנו יודעים איפה אתם עושים זאת. אנחנו נמשיך לפעול נגד איראן בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להבטיח את ביטחון ישראל ולהבטיח את עתיד ישראל".

בסוף השבוע התבשרה ישראל כי חברת דירוג האשראי "סטנדרד אנד פורס" (S&P) החליטה לאשרר את דירוג האשראי הגבוה של ישראל – ברמת AA מינוס – שנקבע על ידה באופן זמני לפני שמונה חודשים, ולהופכו לדירוג קבוע. נתניהו התייחס לכך בראשית דבריו: ״בוודאי שמתם לב לעוד הישג לכלכלה הישראלית. חברת S&P אישררה את דירוג האשראי הגבוה של ישראל. הדירוג הקודם היה זמני, ועכשיו החברה הפכה אותו לקבוע. זו הבעת אמון חזקה מאוד במדיניות הכלכלית שאנחנו מובילים בשנים האחרונות, שהובילה לצמיחה חסרת תקדים של המשק הישראלי".

נתניהו חתם את דבריו בהתייחסות לשבוע החלל הישראלי שצוין בשבוע שעבר ולשיגורה המתקרב והולך של "בראשית", החללית הישראלית הראשונה לירח: "ראיתי עכשיו את דגם החללית שתשוגר לירח, ואני מקווה שגם ננחית אותה בירח. זו תהיה כמובן גאווה ישראלית גדולה מאוד. הפרויקט החשוב הזה נעשה בשילוב של תרומות פרטיות ובהשתתפות של ממשלת ישראל. הוא שם את ישראל בשורה אחת עם מעצמות העולם. אנחנו הופכים את ישראל לכוח עולמי עולה, תרתי משמע".

תגיות:חמאסרצועת עזהדירוג אשראי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה