חדשות בארץ

גנץ מזנק בסקרים: הליכוד – 30, חוסן לישראל - 21

סקרים שנערכו ביממה האחרונה על ידי כלי תקשורת שונים מצביעים על כך שאם מפלגות חוסן לישראל ויש עתיד יתאחדו – הם יקבלו יחד 35 מנדטים

  • כ"ה שבט התשע"ט
נתניהו וגנץ (צילומים: פלאש 90)נתניהו וגנץ (צילומים: פלאש 90)
אא

סקר שערכה חברת החדשות מצביע על כך שיומיים לאחר ששבר את שתיקתו, גנץ מזנק בסקרים. על פי הסקר, הליכוד בראשות נתניהו זוכים ל-30 מנדטים, חוסן לישראל בראשות גנץ – 21 מנדטים, יש עתיד - 11 מנדטים, הימין החדש ויהדות התורה - 7 מנדטים כל אחת, העבודה והרשימה המשותפת (הכוללת את חד"ש ובל"ד) – 6 מנדטים כל אחת, תע"ל של אחמד טיבי – 6, ש"ס וכולנו -5 כל אחת, גשר, מרצ, הבית היהודי-האיחוד הלאומי וישראל ביתנו - 4 מנדטים כל אחת.

עוד בסקר, נבדקה האפשרות לאיחוד בין גנץ ללפיד. אם יתרחש איחוד כזה תקבל המפלגה המשותפת כשגנץ בראשותה 35 מנדטים, זאת לעומת 30 לליכוד.

סקר שערך 'כאן חדשות' מצביע על כך שאילו היו הבחירות נערכות היום, היתה מפלגת הליכוד מקבלת 31 מנדטים, חוסן לישראל 23, יש עתיד – 9, הימין החדש והעבודה – 8 כל אחת, יהדות התורה, מרצ, תע"ל והרשימה המשותפת – 6 כל אחת, ישראל ביתנו - 5, ש"ס, הבית היהודי וכולנו – 4 מנדטים כל אחת.

על פי סקר חדשות 13, מפלגת הליכוד מקבלת 30 מנדטים, גנץ 24, יש עתיד – 9, תע"ל – 8, יהדות התורה, העבודה, הרשימה המשותפת והימין החדש – 6 כל אחת, ש"ס – 5, ישראל ביתנו, מרצ, כולנו, גשר והבית היהודי - 4 מנדטים כל אחת. יתר המפלגות לא עוברות את אחוז החסימה.

בתשובה לשאלה "מי מתאים יותר לראשות הממשלה", לפי סקר זה יש שוויון בין גנץ לנתניהו (42% לכל אחד). לפי חברת החדשות, 36% סבורים שנתניהו הוא המתאים ביותר לתפקיד לעומת 35% שבחרו בגנץ. לפי "כאן", 47% סבורים שנתניהו הוא המתאים, לעומת 41% הסבורים שגנץ הוא המתאים.

תגיות:סקרבני גנץביבי נתניהובחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה