חדשות כלכלה

בלילה שבין חמישי לשישי: הדלק יתייקר ב- 8 אגורות לליטר

בעקבות העלייה, מחירו המרבי של ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי לא יעלה על 5.91 ש"ח לליטר. עבור שירות מלא בתחנת הדלק נשלם תוספת של 21 אגורות לליטר

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

משרד האנרגיה הודיע היום (רביעי) כי החל ממחר בחצות – בלילה שבין חמישי לשישי – תחול התייקרות של 8 אגורות לליטר במחירי הדלקים הנמצאים בפיקוח ונמכרים לצרכן בתחנות הדלק.

בעקבות העלייה, מחירו המרבי של ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 5.91 ש"ח לליטר. עבור שירות מלא בתחנת הדלק נשלם תוספת של 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), כפי שהיה בחודש הקודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.05 ש"ח לליטר – עלייה של 6 אגורות לעומת החודש שעבר. התוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות לליטר (ללא מע"מ), גם כאן ללא שינוי מהחודש הקודם.

עדכון מחירו של הדלק כלפי מעלה בא לאחר שלושה חודשים רצופים של ירידות. בתחילת החודש ירד מחיר הדלק ב- 18 אגורות. ירידה זו התווספה לירידה של 11 אגורות בתחילת חודש נובמבר ולצניחה החדה במחיר של 47 אגורות בתחילת החודש שעבר.

במשרד האנרגיה הסבירו כי העלייה המחודשת במחיר הדלק נובעת מעליית מחיר הדלק באזור אגן הים התיכון ב- 7.5% במהלך חודש ינואר. הירידה בשער הדולר בחודש זה בשיעור של כ- 2.5% קיזזה את ההתייקרות, וכאמור הציבה אותה על 8 אגורות לליטר – כ- 1.4% אחוזים יותר ממחירו הקודם.

תגיות:דלקמשרד האנרגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה