חדשות בארץ

סוכלה הברחת מכשירים סלולריים בתוך נעל לכלא מגידו

עציר פלסטיני, שהועבר מבית המעצר ג'למה לכלא מגידו, ניסה להבריח לכלא שלושה פלאפונים ושלושה כרטיסי סים באמצעות נעלו. עירנותם של לוחמי מג"ב מנעה את ההברחה

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

לוחמי משמר הגבול הצליחו לסכל הבוקר (שני) הברחה של שלושה פלאפונים ושלושה כרטיסי סים לבית הסוהר מגידו.

במהלך פעילות אבטחה וליווי עצורים שביצעו הלוחמים הפועלים בגזרת יהודה ושומרון, הם העבירו עציר פלסטיני שהיה בבית המעצר ג'למה לכלא מגידו.

בחיפוש שביצעו השוטרים בכלא מגידו על העצור, הם איתרו שלושה מכשירים סלולריים ושלושה כרטיסי סים שהיו מוסלקים בתוך הנעל שלו, אותם ניסה – על פי החשד – להבריח לתוך בית הכלא. הפלאפונים שנמצאו היו מפורקים לכמה חלקים שונים, וכרטיסי הסים היו מנותקים מהמכשירים.

העצור, תושב ג'נין בשנות ה- 20 לחייו, הועבר לחקירה של גורמי הביטחון.

מהמשטרה נמסר כי "פעילות נחושה ומקצועית של הלוחמים הביאה הבוקר לסיכול הברחה של פלאפונים ומכשירי סים שהיו עלולים להגיע לידיהם של אסירים ביטחוניים הנמצאים בכלא מגידו. לוחמי מג"ב ימשיכו לפעול בכדי לשמור על ביטחונו של הציבור".

כוחות הביטחון נאבקים לאורך השנים בתופעת הברחת הטלפונים הסלולריים לבתי הכלא בהם מרצים אסירים ביטחוניים את עונשם. בשבוע שעבר ערכו היחידות המיוחדות של השב"ס חיפוש פתע בבית הסוהר עופר, במטרה לאתר ציוד מוברח האסור בהחזקה שעלול לסייע למחבלים להכווין פיגועים מתוך בית הכלא. במהלך החיפוש נתפסו אמצעי לחימה שונים, 7 מכשירי טלפון סלולריים, כרטיסי סים וחומר כתוב. בגופו של אסיר המשתייך לארגון הג'יהאד האסלאמי נמצאו שני מכשירי טלפון זעירים. האסירים המעורבים בהחבאת הציוד האסור להחזקה נענשו. בפעילות דומה בכלא נפחא, איתרו הסוהרים 6 מכשירי טלפון סלולריים בתאם של אנשי הג'יהאד האסלאמי.

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:מג"בכלא מגידו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה