חדשות בעולם

סערה בפלורידה: בני זוג חרדים הורדו מטיסה על ידי הצוות, בגלל ש’אינם מתקלחים’

סערה בפלורידה: צוות של חברת התעופה 'אמריקן איירליינס' הוריד משפחה חרדית ממטוס, לאחר שנוסעים אחדים וכן חברי צוות התלונו כי "ריח רע נודף מהם". בני הזוג לצוות: "לאף אחד כאן אין ריח גוף. הורדתם אותנו מהטיסה בגלל הדת שלנו"

תמונת אילוסטרציה (צילום: משה שי, פלאש 90)תמונת אילוסטרציה (צילום: משה שי, פלאש 90)
אא

סערה בפלורידה: צוות של חברת התעופה 'אמריקן איירליינס' הוריד משפחה חרדית ממטוס, לאחר שנוסעים אחדים וכן חברי צוות התלונו כי "ריח רע נודף מהם".

אלא שמדיווחיהם של בני הזוג, יוסי וג'ני אדלר - עולה כעת תמונה אחרת לחלוטין.לטענתם מדובר באקט שנבע מסיבות אנטישמיות בלבד, על רקע היותם יהודים חרדים. "לאף אחד כאן אין ריח גוף. הורדתם אותנו מהטיסה בגלל הדת שלנו", אמרו בני הזוג לצוות המטוס. 

התקרית אירעה ביום רביעי האחרון, כאשר בני הזוג אדלר היו על המטוס עם בתם בת השנה וחצי. על פי הדיווח ב-NBC News, איש הצוות ניגש אליהם וביקש לדבר עמם בצד, ואז הודיע להם כי יצטרכו לרדת מהטיסה בשל תלונת הנוסעים על ריח גוף רע שלטענתם נבע מהם. את הוויכוח שהתגלע בדקות הבאות בינו לבין דיילי הקרקע - הזדרז אדלר להקליט. בהקלטה נשמע כי אדלר אומר לאחד הדיילים כי "לאף אחד כאן אין ריח גוף, בסדר? אין לנו ריח. יש סיבה אחרת, אולי דתית, שבגללה אתם הורדתם אותנו מהטיסה..."

בתגובה שאל הדייל: "אמרת לי שמסיבות של דת אתה לא מתקלח, האם זה מה שאמרת?". 

אדלר הזדעק. "לא אמרתי את זה!", אמר והוסיף. "אני מתקלח כל יום. אני אמרתי שהורדת אותי מהטיסה בגלל מניעים דתיים, בגלל הדת שלי".

"אבל אתם, היהודים הדתיים, לא מתקלחים...", סינן איש הצוות ברשעות. 

בראיון לתקשורת המקומית דבק דובר חברת 'אמריקן איירליינס' בגרסת הצוות האווירי, וטען כי המשפחה הורדה מהטיסה בשל תלונות נוסעים ואני צוות על ריח גוף רע. "החברה סיפקה למשפחה לינה וארוחות במלון, והזמינה להם טיסה לדטרויט יום למחרת", סיכם הדובר. 

תגיות:טיסהפלורידהחרדיםמחדל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה