ונשמרתם

הפעוט חלה כל הזמן, ואז האם גילתה דבר שכולנו צריכים להיזהר מפניו

אם לפעוט בן שלוש שנטה לחלות ללא הרף, גרמה לסערה גדולה ברשת לאחר שפרסמה את תמונות פיית הבקבוק של בנה הפעוט. "הוא כל הזמן התלונן על כאבי בטן, ולא הבנתי למה"

אא

אם לפעוט בן שלוש שנטה לחלות ללא הרף, גרמה לסערה גדולה ברשת לאחר שפרסמה את תמונות פיית הבקבוק של בנה הפעוט. "הוא כל הזמן התלונן על כאבי בטן, ולא הבנתי למה. מאוד הקפדתי על המזון שנכנס אל פיו, ולכאורה לא הייתה שום סיבה שתגרום לו לחלות כל הזמן", היא מספרת. 

האם המודאגת ניסתה להבין מה יכול להיות הגורם לכך, אך ככל שהתעמקה בכך - כך הלכה וגדלה התחושה שזה לא קשור למזון שתינוקה צורך. 

ואז יום אחד, "האסימון" נפל. "פתחתי את בקבוק הפלסטיק שבני שותה ממנו, וחשכו עיניי: הכל מסביב לפייה היה מלא בשכבות עבות של עובש, שככל הנראה מצא את דרכו איכשהו למזון ולשתייה שלו. לא הייתי מגלה את זה אלמלא הריח הנוראי שפתאום היכה באפי". 

לצד תמונות מחרידות במיוחד שפרסמה, סיפרה האם כי מדובר בבקבוקים עם פייה שסגורה באופן הרמטי כמעט על הבקבוק, אך מסתבר שדווקא עובדה זו היא שגרמה לחיידקים להתאסף סביב אזור הפייה, ולגרום לבעיות עיכול ואחרות בקרב הפעוטות. 

איך מנקים עובש שנדבק על בקבוקי פלסטיק?

היות וקשה להסיר את שכבות העובש בעזרת מים וסבון בלבד, ניתן להשרות את הפייה בקערה עם חומץ או סודה לשתייה ומים רותחים, למשך שעתיים-שלוש. לאחר מכן ניתן לשפשף באמצעות מים וסבון. 

שכבות העובשהמדוברותשכבות העובשהמדוברות

תגיות:בקבוקזיהוםמחלהסכנהתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה