חדשות בארץ

ש"ס השיקה את מסע הבחירות: "מתחילים ברגל ימין"

בישיבת הפתיחה של הקמפיין, שנערכה בלשכתו, הצהיר שר הפנים אריה דרעי כי ש"ס תומכת בבנימין נתניהו באופן מוחלט ותמליץ עליו לראשות הממשלה

ישיבת הפתיחה של קמפיין ש"ס (צילום: דוברות ש"ס)ישיבת הפתיחה של קמפיין ש"ס (צילום: דוברות ש"ס)
אא

ש"ס פתחה היום (שלישי) את מסע הבחירות שלה לכנסת ה- 21, בישיבה שהתקיימה בלשכתו של יו"ר המפלגה, שר הפנים אריה דרעי.

בישיבה, בה נכחו בכירי התנועה וחברי הכנסת שלה, נחשפה סיסמת הבחירות שתלווה את הקמפיין: "יוצאים לדרך – מתחילים ברגל ימין".

בדברים שאמר בישיבה הבהיר דרעי כי פניה של ש"ס לריצה נפרדת לכנסת: "אני שומע לא מעט קולות על כך שש״ס סיימה את תפקידה, עשתה את שלה ויכולה לפנות את הבמה. יש כאלה שאפילו מנסים ׳לעזור לנו׳. אני רוצה לומר לכולם – בלי טובות! כבר שלושים שנה שהספרדים דואגים לעצמם, וזה יימשך. לא רוצה לחשוב מה יקרה לציבור שלנו אם לא יהיה להם את נציגי ש״ס. הם יהיו אבודים ושקופים".

יו"ר ש"ס הוסיף והדגיש את תמיכתה המוחלטת של מפלגתו בראש הממשלה בנימין נתניהו: "נמליץ רק עליו לראשות הממשלה. גם עם כתב אישום – כל עוד החוק מתיר לו. ראש הממשלה נתניהו יודע שהשותפים הכי נאמנים ובטוחים שלו זה אנחנו, חברי סיעת ש״ס. אנחנו לא איימנו עליו ולא הקשינו. היינו שותפים נאמנים אליו יותר מחלק מחבריו בליכוד. לכן, בוחרי הליכוד צריכים לדעת שבפתק ש״ס הם מקבלים שניים: גם נתניהו בטוח וגם את המדינה שהם אוהבים: מסורתית, מכבדת את הדת ועם מורשת אבות״.

במהלך הישיבה נחשפו שמותיהם של היועצים האסטרטגיים ואנשי הפרסום שינהלו את הקמפיין של ש"ס: אבי לרנר, יענקי ביכלר ואורן אלימלך. לרנר משמש כיועצו האסטרטגי של ראש העיר ירושלים לשעבר ניר ברקת בחמש השנים האחרונות, וניהל את הקמפיין של הליכוד ונתניהו במגזר הדתי במערכת הבחירות האחרונה. אלימלך ומשרד "גל-אורן" ניהלו ב- 2013 את הקמפיין של הבית היהודי בראשות נפתלי בנט, וכן קמפיינים רבים בתחום הציבורי והפוליטי. ביכלר וצוות משרדו ליוו את ש"ס בשנים האחרונות - גם בבחירות לכנסת ב- 2015 וגם בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות.

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה