חדשות בארץ

ניסיון פיגוע דקירה סמוך לשכם, המחבל חוסל

המחבל הגיע ברכב אל מחסום צבאי סמוך לכיכר החטיבה המרחבית שומרון ודקר בסכין גדולה חייל שעמד בצומת. בחסדי שמיים, הסכין לא חדרה את האפוד הקרמי שהחייל לבש והוא לא נפגע

זירת הפיגוע (צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש)זירת הפיגוע (צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש)
אא

מחבל פלסטיני ניסה לדקור הערב (שני) חייל צה"ל שעמד סמוך לכיכר החטיבה המרחבית שומרון, דרומית לעיר שכם.

מתחקיר האירוע עולה כי המחבל הגיע ברכב מכיוון שכם אל מחסום צבאי הממוקם בצומת, יצא מהרכב עם סכין גדולה וניסה לדקור את החייל בעמדת הבידוק הסמוכה. בחסדי שמיים, הסכין לא הצליחה לחדור את האפוד הקרמי שהחייל לבש, והוא לא נפגע. חיילי גדוד "נחשון" מחטיבת "כפיר" שהיו במקום פתחו באש לעבר המחבל והרגו אותו.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיב על הפיגוע: "פעם שנייה בחודש האחרון שמתבצע ניסיון פיגוע באותו מקום. שוב אזרחים וחיילים ניצלים בזכות לא פחות מנס. האומץ של מחבלים לחזור פעם שנייה לאותו מקום ולנסות שוב לפגוע בישראלים מלמד שכושר ההרתעה של מדינת ישראל נפגע. האחראי הישיר לכך הוא שר הביטחון וראש הממשלה, שעסוק בהסברים במקום במעשים".

"אם היו מחזירים את המחסומים, אם היו מורים לצה"ל לבצע פעולות תגמול בקיני המחבלים, אם היה שר הביטחון וראש הממשלה מורה להשלים את הפער בן 400 מיליון השקלים במרכיבי הביטחון ביו"ש – ייתכן ולא היינו צריכים פעם אחר פעם לשמוע על פיגועים באזורנו".

לפני כשלושה שבועות הגיע מחבל ברכב מכיוון העיר שכם וניסה לדרוס חיילים שאבטחו טרמפיאדה בסמוך לכיכר החטיבה המרחבית שומרון. הלוחמים הגיבו בירי לעבר המחבל, שנפצע באורח בינוני. שלושה אזרחים שהיו במקום לקו בחרדה.

תגיות:דקירהפיגועשומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה