סגולות

לזיווג, לרפואה, לילדים ולפרנסה: מהי הסגולה הגדולה ביותר?

"להיות עבד ה' – זוהי סגולת הסגולות", היה הרב דב יפה זצ"ל חוזר ואומר, ופעמים רבות היה מציע להרהר בתשובה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כידוע, דורנו הוא דור הסגולות. כולם מחפשים סגולות... הרב דב יפה זצ"ל הרבה לומר כי הפסוק 'והייתם לי סגולה' מרמז על כך שלהיות עבד ה' – זוהי סגולת הסגולות!

פעמים רבות, כאשר באו לבקש ממנו סגולה וישועה, השיב את התשובה הבאה: להרהר בתשובה! כך היה כאשר ניגשו אליו וביקשו סגולה למציאת דירה מתאימה, או להצלחה בשידוך כלשהו.

בעלון 'דברי אמת' מספר אחד מתלמידיו את המעשה הבא: "לפני תקופה פגשתי ברחוב על יד ביתי ידיד, שביקש ממני בדחיפות סגולה מהרב יפה. השבתי לו שלא ידוע לי שהרב יפה חילק סגולות, אך מה שראיתי פעמים רבות, שהוא מורה להרהר בתשובה".

לאחר תקופה, ניגש שוב אותו ידיד וסיפר בהתרגשות את אשר אירע לו: "כאשר פגשתי אותך, היה זה שעות ספורות לפני טיסה חשובה. כאשר הכל כבר היה ערוך ומסודר, הבחנתי לפתע שכרטיסה אשראי שלי איננו. חיפשתי בכל מקום אפשרי, ניסיתי מספר סגולות ידועות, אך לא מצאתי את הכרטיס שלי.

"ואז נפגשנו ברחוב", ממשיך הידיד לספר, "ומרוב ייאוש שאלתי אותך אולי הרב דב יפה היה מציע סגולה אחרת. השבת לי 'להרהר בתשובה', והחלטתי לקחת זאת ברצינות רבה. והנה, בדרכי הביתה פתחתי את ארון החשמל וגיליתי שם שקית עם מסמכים ישנים המיועדים לאשפה, ומסיבה שאינה ברורה הגיעה לארון החשמל. עיינתי בשקית, ולתדהמתי גיליתי שם את הבלתי ייאמן – כרטיס האשראי שלי נמצא שם. ברגע האחרון ממש"...

מסים הידיד את דבריו: "הרגשתי ממש בחוש, שהרהור תשובה מכל הלב הוא הסגולה הגדולה ביותר"...

באדיבות אתר 'דרשו'.

תגיות:רפואהסגולותזיווג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה