חדשות יהדות

אשר גרייבר, שנפצע באורח בינוני-קשה: "זה היה שבוע רצוף בניסים אינסופיים"

שדרן 'קול חי', אשר גרייבר, נפצע באורח בינוני – קשה בתאונת דרכים. שבוע לאחר הפציעה הוא שוחרר מבית החולים, ופרסם פוסט הודיה לבורא עולם על הניסים העצומים שזכה להם

  • י' שבט התשע"ט
אשר גרייבר (צילום: יח''צ)אשר גרייבר (צילום: יח''צ)
אא

בשבוע שעבר נפצע אשר גרייבר, שדרן 'קול חי' בתאונת דרכים קשה. גרייבר, שחצה את הכביש ברחוב בן גוריון ברמת גן, נפצע באורח בינוני – קשה מרכב שנסע במהירות עצומה ופגע בו בחוזקה. גרייבר הועף למרחק של כ-30 מטרים מהרכב ואיבד את הכרתו.

בחסדי שמים גלויים, בדיקת C.T הוכיחה כי המוח לא נפגע, וכי הפציעה כוללת שברים ונימיים וחבלות בלבד.

שבוע לאחר התאונה, שוחרר גרייבר מבית החולים. בטור שפרסם ב'קול חי', כתב את הדברים הבאים: "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. זה היה שבוע רצוף בניסים אינסופיים. ברגע זה, שבוע בדיוק (על הדקה ;-)) לאחר התאונה, אני יושב על כסא גלגלים ביציאה ממחלקת האורטופדיה בבית החולים, כשאני לא מאמין שאני יכול להקליד בכלל 'אני משתחרר'.

"זה היה שבוע רצוף בניסים אינסופיים", חוזר גרייבר וכותב. "עצם העובדה שברוך השם אני כרגע חי, נושם בכוחות עצמי, בועט (עם רגל אחת ומתאמן על השניה), מדבר, צוחק ומתמודד עם הכאבים העזים, זה הנס הגדול ביותר.

"היו ניסים רבים אבל רוצה לשתף אתכם ברגע מרגש במיוחד. כשהגעתי לבית החולים, לא היו עלי המשקפיים, השעון, אפילו הנעליים עפו לי מהרגליים. דבר אחד נשאר עלי באורח פלא, גם אחרי 30 מטר של ריחוף מעל הכביש במהירות שיא – הכיפה שלי, נשארה על הראש.

"היה מרגש לגלות את כמות האהבה והתמיכה סביבי", ממשיך גרייבר ומודה למכריו. "לא היה רגע אחד בו הצלחתי להשתעמם. 24 שעות ביממה, שבוע שלם. מחכה לי החלמה ארוכה בתקופה הקרובה. עוד יש מה לדבר, ורשימת אנשים ענקית לומר להם תודה מכל הלב, ואת זה אעשה, בעזרת השם, ממש בקרוב בסעודת ההודיה ובפוסט נפרד ונרחב יותר".

בתודה לבורא עולם, שומע תפילה, על ניסיו וחסדיו שבכל יום עמנו. ואנו ניזכר שוב ושוב כי אין תפילה ששבה ריקם, ונמשיך לפנות לאבא שבשמים ולבקש ממנו את כל צרכינו.

תגיות:אשר גרייברנסתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה