חדשות בארץ

מצפים לשלג: הלימודים בירושלים יסתיימו מחר מוקדם מהרגיל

לאור התחזית הצופה שלג בירושלים, יצא היום ראש העיר, משה ליאון, לשטח כדי לבחון את ההכנות של הצוותים העירוניים לפילוס השלג מהצירים המרכזיים

משה ליאון משתעשע עם המלח, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)משה ליאון משתעשע עם המלח, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הודיע היום (שלישי) כי הלימודים במוסדות החינוך בעיר יסתיימו מחר מוקדם מהרגיל. בתי הספר, גני הילדים, הצהרונים, מעונות היום, המשפחתונים, מסגרות הרווחה והחינוך המיוחד ינעלו את דלתותיהם בשעה 15:00, זאת לאור תחזיתמזג האוויר הצופה כי קיים סיכוי טוב לירידת שלג החל משעות אחר הצהריים, וכדי לא לסכן את בטיחות התלמידים והתושבים. הסעות החינוך המיוחד יופעלו בהתאם לכך.

ההחלטה התקבלה בעקבות הערכת מצב בה נטלו חלק כל גורמי החירום והמקצוע הרלוונטיים, כולל משטרת ישראל ופיקוד העורף.

ליאון יצא היום לשטח כדי לבחון את ההכנות של הצוותים העירוניים לפילוס השלג מהצירים המרכזיים. לקראת הגעתם של הפתיתים הלבנים לעיר הבירה, תפעיל העירייה על פי הצורך כ- 150 מפלסות שלג, טרקטורים, מפזרות מלח וכלים הנדסיים לפילוס הצירים הראשיים. בנוסף, העירייה הצטיידה ב- 250 טונות של מלח לפיזור וטיפול בשלג.

הלילה יהיה מעונן חלקית. הרוחות יתחזקו לאורך החוף. לקראת בוקר ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ.

מחר (רביעי) ינשבו רוחות חזקות, וייתכן אובך בדרום הארץ ובמרכזה. במהלך הבוקר יחל לרדת גשם עם סופות רעמים בצפון, והוא יתפשט בהדרגה עד לצפון הנגב. קיים חשש לשיטפונות והצפות. מהצהריים ירד שלג בפסגות הרי הצפון. לקראת ערב ירד שלג בפסגות הרי המרכז, כולל ירושלים.

ביום חמישי מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד מעונן. הטמפרטורות יהיו עדיין נמוכות מהרגיל לעונה. עד הצהריים ייתכן גשם קל, בעיקר במרכז הארץ ובדרומה.

ביום שישי יהיה מעונן חלקית עם עלייה קלה בטמפרטורות. בשבת מזג האוויר יהיה דומה, ותחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות.

(קרדיט תמונות: יונתן זינדל, פלאש 90)

תגיות:שלגירושליםתחזית מזג אווירמשה ליאון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה