סיפורים אישיים

החייל שלא מפסיק להודות: "דווקא הדבר שהיה נראה כל כך גרוע - הוא המושלם בשבילי"

זה לא משנה מתי התודה מגיעה - לפני הישועה או לאחריה, העיקר שהיא מגיעה סוף סוף: סיפור מרגש נוסף של הודיה

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לכולנו יש דברים "קטנים-גדולים" שעליהם אנחנו יכולים וצריכים לומר תודה, ואנחנו בטוחים שהסיפור הבא יספק לכם את הפרספקטיבה הנכונה על הניסיונות שלכם, ויצייד אתכם ברמה גבוהה של הודיה לבורא עולם - על חסדיו שבכל שנייה עמנו. 

את המכתב הזה קיבלנו מחייל בשם יוסי, וכך הוא כותב: "בעקבות המדור החדש בהידברות, חשבתי לשתף בדבר קטן- גדול שאני אומר עליו תודה בכל יום. לפני כשנה התגייסתי לצבא, והייתי מיועד לתפקיד מאוד ספציפי שמאוד שמחתי בו. אחרי הטירונות, כשהגעתי למקום החדש - אמרו לי שמסיבה מסוימת לא אוכל להיות בו, ואצטרך להיות בתפקיד אחר שלא היה יכול להיות יותר שונה ממני וממה שאני רוצה".

כמו כולנו בערך כשדברים לא מסתדרים בדיוק עם הרצון שלנו - יוסי חשש. "התחילה מסכת ייסורים שכללה המון פחדים, בכיות וחרדות. תקופה של חודשיים שבה שום דבר לא ברור, והמון פתרונות צולעים שלא באמת הרגיעו אותי. בסוף אמרו לי: 'בסדר, הבחירה בידיך. אתה תחליט מה לעשות, אבל אנחנו מבקשים ממך שלפחות תיכנס למקום החדש לתקופת ניסיון. אם אחרי הניסיון לא יילך, נוותר לך".

יוסי חשב וחשב, ולבסוף הגיע למסקנה שאם הבחירה בידיו - אין לו מה להפסיד. "בסופו של דבר, תקופת הניסיון נמשכה עד עכשיו, ואין לתאר כמה שאני מאושר מהתפקיד הזה. במהלך כל השנה האחרונה אני בתהליך התחזקות רוחנית, והתנאים של התפקיד הזה נותנים לי המון חופש, שקט ובחירה להתעסק בדברים החשובים באמת - כך שאני יכול לנצל את הזמן ללכת ולשמוע שיעורי תורה, ללמוד לבד ולפתח את האישיות והמידות שלי. והכל בזכות הקב"ה המדהים, שסובב הכל בהשגחה פרטית עבורי".

מסיים יוסי את מכתבו ואומר כי על החסד הזה הוא מודה בכל יום. "מדהים לראות איך הדבר שחשבתי שהוא כל כך טוב - בעצם היה מאוד גרוע בשבילי, ומצד שני - הדבר שהיה נראה כל כך גרוע, הוא דווקא המושלם בשבילי. 'הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו'", הוא מסכם. 

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור התודה שלנו? שלחו אלינו את הסיפור שעליו אתם מודים למייל shira@htv.co.il

תגיות:התחזקותישועהתודהחייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה