חדשות בארץ

בהודעה משותפת עם נתניהו: גלנט הצטרף רשמית לליכוד

יואב גלנט, שפרש בשבוע שעבר ממפלגת כולנו כדי להתמודד בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת, שיבח את נתניהו על מנהיגותו ואמר כי הוא גאה להצטרף לליכוד ו"מצפה לקחת חלק מרכזי בעשייה הביטחונית והכלכלית"

גלנט ונתניהו, היום (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)גלנט ונתניהו, היום (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר יואב גלנט מסרו היום (רביעי) הודעה משותפת לתקשורת, בה הודיעו על הצטרפותו הרשמית של גלנט לליכוד. לעיני המצלמות, חתם גלנט על טופס ההתפקדות לליכוד.

נתניהו פתח בסקירת פועלו של גלנט במשך עשרות שונות שירותו הצבאי. "אנחנו מקבלים היום לשורות הליכוד אלוף במילואים ששירת בצה"ל במשך 35 שנים. פקדת על הרבה מבצעים, רובם עלומים. היית מפקד פיקוד דרום, כולל במבצע עופרת יצוקה.  בשנים האחרונות שירת כשר מצוין בממשלה, וגם כחבר קבינט. התרשמתי עמוקות מהרצינות, מהאחריות והמקצועיות שלך, בדרך שבה סייעת לי ולממשלה לקבל החלטות מאוד חשובות, חלקן מאוד נועזות. קודם כל, מניעת ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה שאנו עושים בהצלחה מרובה, וגם בפעולות אחרות. התרומה שלך תהיה לא פחות גדולה בשורותינו. יש לנו משימות גדולות לעשות יחד, ואני רוצה לברך אותך. ברוך הבא".

בתשובה לשאלה, הוסיף נתניהו לאחר מכן כי "גלנט הוא תוספת כוחות מאוד חשובה לליכוד. אני מכיר בניסיונו, בכישרונו ובאחריות שלו. אני נעזר רבות ביואב, בעצה הטובה שלו ובניסיונו, ואני מתכוון להמשיך לעשות זאת".

גלנט שיבח בדבריו את מנהיגותו של נתניהו: "בשנים האחרונות אני עוקב מקרוב, כחבר הקבינט וכשר, אחר האופן המרשים וההחלטי בו אתה מנהיג את מדינת ישראל בעולם סוער ובאזור עוין. אני רואה את קור הרוח ושיקול הדעת בהחלטות מורכבות ביותר הנוגעות לביטחונם של אזרחי ישראל וביצור כוחה ומעמדה של מדינתנו. למרות המאבק המתנהל כנגדך, אני רואה מקרוב כיצד אתה מנווט בחוכמה ובנחישות את מדינת ישראל במציאות רבת אתגרים. יישר כוחך". גלנט אמר כי הוא גאה להצטרף לליכוד ו"מצפה לקחת חלק מרכזי בהמשך העשייה הביטחונית, החברתית והכלכלית". הוא הוסיף כי "גם הממשלה הבאה תוקם על ידי בנימין נתניהו, ואני מתחייב להתייצב לצדו ולהמשיך ולהוביל יחד מדיניות ביטחונית נחושה לצד תפיסה חברתית כלכלית נאורה". גלנט סיים את דבריו בתודה אישית לנתניהו על האמון ועל השותפות: "האתגרים רבים. תחת הנהגתך נעשה ונצליח".

כזכור, גלנט פרש בשבוע שעבר ממפלגת כולנו ומתפקידו כשר הבינוי והשיכון מטעמה והתפטר מתפקידו כחבר כנסת, וזאת במטרה להתמודד בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת הבאה. מוקדם יותר היום, אישרה מליאת הכנסת את מינויו לשר העלייה והקליטה, ואת מינויה של יפעת שאשא ביטון (כולנו) למחליפתו במשרד הבינוי והשיכון.

בסופה של ההצהרה המשותפת התייחס נתניהו בקצרה לפרסומים אודות אזהרתו של ראש השב"כ נדב ארגמן מפני הכוונה של מדינה זרה להתערב בבחירות: "ישראל ערוכה לסכל התערבות קיבנרטית. אנחנו ערוכים לכל תרחיש. אין מדינה שערוכה טוב יותר מאיתנו".

תגיות:בחירותיואב גלנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה