חדשות בארץ

יו"ר האופוזיציה יחימוביץ’ חשה ברע ופינתה עצמה לביה"ח איכילוב – מצבה טוב

יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) הגיעה אמש (שלישי) לבית החולים 'איכילוב' בתל אביב לאחר שחשה ברע, ועברה סדרת בדיקות שבסיומן שוחררה לביתה

  • ב' שבט התשע"ט
(צילום אילוסטרציה: Miriam Alster/FLASH90)(צילום אילוסטרציה: Miriam Alster/FLASH90)
אא

מחיר התהילה? יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ ממפלגת העבודה, עברה אמש (שלישי) סדרת בדיקות בבית החולים 'איכילוב' בתל אביב לאחר שחשה ברע, ובסיומן שוחררה לביתה. 

בשעות הצהריים של יום שלישי פרסמה יחימוביץ' לעוקביה בטוויטר הודעה מדאיגה: "מעדכנת שלפני כמה שעות חשתי ברע והגעתי לאיכילוב. כעת עוברת סדרת בדיקות ומרגישה הרבה יותר טוב".

יו"ר האופוזיציה ניסתה לפזר את הערפל סביב מהות הבדיקות והוסיפה הודעה: "מתברר שגם אני לוקחת ללב (אם כי זה לא בהכרח ענייני לב)".

הגולשים מיהרו לאחל לה רפואה שלמה, והציפו אותה בהודעות ובשאלות על מצבה. חה"כ יחימוביץ' ביקשה סליחה מכל מכריה וחבריה אם לא תענה להודעות שלהם.

לאחר דאגה ממושכת וכעבור מספר שעות פרסמה יחימוביץ' ציוץ נוסף, ובו עדכנה כי היא השתחררה מבית החולים ומצבה בסדר. ''תודה לכל הדואגים והמאחלים הרבים, יקח לי זמן לענות לכולכם", כתבה יחימוביץ' בטוויטר, ''השתחררתי מבית החולים, והכל בסדר. אנוח יום יומיים ואחזור כמו חדשה".

יו"ר האופוזיציה לא שכחה להודות לצוות המטפל ופרגנה: "תודה גם לצוות המעולה והעמוס באיכילוב''.

כזכור בשבוע שעבר מונתה יחימוביץ' לתפקיד יו"ר האופוזיציה, לאחר שיו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי החליט לפרק את השותפות עם ציפי לבני בשידור חי, והעביר את משרתה לחברת מפלגתו.

יצוין כי חה"כ יחימוביץ' דוגלת בשיטה כי נבחר ציבור צריך לנהוג בשקיפות תמידית בכל הנוגע למצב בריאותו.

תגיות:שלי יחימוביץאופוזיציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה