חדשות בארץ

ראש השב"כ באזהרה חריגה: מדינה זרה עומדת להתערב בבחירות בישראל

בדברים שנאמרו אתמול בכנס סגור, הזהיר נדב ארגמן מפני התערבות של מדינה זרה בהליך הדמוקרטי בישראל, שתבוצע באמצעות מתקפות סייבר והאקרים. הוא נקב בשמה של המדינה, אך הצנזורה אסרה לפרסם פרט זה

ארגמן, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ארגמן, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש השב"כ נדב ארגמן הזהיר מפני סבירות גבוהה לכך שמדינה זרה תתערב בבחירות בישראל ותשפיע על תוצאותיהן. כך דיווחו הערב (שלישי) אמנון אברמוביץ' בחברת החדשות וברק רביד בחדשות עשר.

האזהרה החריגה והדרמטית של ארגמן הושמעה אתמול בנאום שנשא בכנס סגור של אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב, בו נכחו עשרות אנשים. הצנזורה אסרה בתחילה לפרסם את תוכן דבריו של ארגמן, אך בהמשך התירה לפרסם אותם באופן חלקי.

על פי הדיווחים, ארגמן אמר בכנס כי מדינה זרה מתכוונת להתערב בבחירות בישראל, שייערכו ב- 9 באפריל. הוא הבהיר כי אינו יודע לטובת מי או לרעת מי תהיה ההתערבות, "אבל תהיה התערבות, ואני יודע על מה אני מדבר". הוא ציין כי ההתערבות תבוצע, בין היתר, באמצעות מתקפות סייבר והאקרים.

ארגמן הוסיף כי לישראל לא ברור מהן המטרות העומדות מאחורי הניסיונות להתערב בבחירות, אך לדבריו השב"כ נערך כדי לסכל אותם במטרה למנוע את ההשלכות השליליות על הדמוקרטיה בארץ.

ראש השב"כ ציין בנאומו את שמה של המדינה הזרה, אך הצנזורה אסרה לפרסם פרט זה.

תגיות:בחירותנדב ארגמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה