חדשות בארץ

עוד מפלגה חדשה בדרך: "מגן ישראל" בראשות גל הירש

הירש היה מועמדו של השר לביטחון פנים למפכ"ל המשטרה לפני כשלוש וחצי שנים, אך בשל חקירה שנפתחה נגדו בחשד לשוחד הוסרה מועמדותו. החקירה טרם הסתיימה, וככל שהיא התמשכה טען הירש כי "תפרו" לו תיק במטרה לסכל את מינויו למפכ"ל

הירש (צילום: פלאש 90)הירש (צילום: פלאש 90)
אא

מצטרף חדש לפוליטיקה עם מפלגה חדשה: תת-אלוף במילואים גל הירש החליט להקים מפלגה חדשה. הדיווח על כך פורסם לראשונה על ידי חיים לוינסון ב"הארץ".

הירש הודיע לפני כשבועיים על כוונתו להצטרף לפוליטיקה, והיום הוא עומד לרשום ברשם הבחירות את מפלגתו, שתיקרא "מגן ישראל". אתמול כינס הירש את תומכיו והחתימם על מסמכי המפלגה לקראת הגשתם לרשם.

כזכור, הירש היה מועמדו של השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, לתפקיד מפכ"ל המשטרה לפני כשלוש וחצי שנים. עם הצגתו כמועמדו של השר, נפתחה נגד הירש חקירה בחשד לשוחד בגאורגיה במסגרת עסקיו במדינה זו, ובשל כך ירדה מועמדותו מהפרק. החקירה עדיין טרם הסתיימה באופן רשמי, אך ככל שהיא התמשכה טען הירש כי מדובר בניסיון "לתפור" לו תיק במטרה לסכל את מינויו למפכ"ל.

בנאום שנשא בחודש שעבר הודה הירש כי אינו בטוח שהוא מתאים לפוליטיקה, אך הוסיף: "תמיד רציתי רק לשרת. לא ביקשתי בעבר שום דבר, ואם אבקש משהו בעתיד זה יהיה מהעם. אם העם ירצה אותי בירושלים, אני אהיה שם בשבילו כי אני בא מהעם. אני סומך רק עליו. אני נקרע מכך שיש נגדי תיק פלילי פתוח, אך תפור. עם זאת נפל דבר – היה כאן מעשה מלוכלך שמנע ממני מלשרת את העם".

רמזים לכיוון בו מתכוון הירש לפעול בכנסת, אם ייבחר אליה, ניתן למצוא בדברים שאמר על הצורך ב"חומת מגן חברתית", כהגדרתו. "אני רוצה להביא מרפא לשטף הדם החברתי. מה שנכון לעם זה להיות ימין ביטחוני-לאומי אבל גם דאגה וחמלה, כי אני חושב כל הזמן על בני המיעוטים, הקשישים ומצב האחר".

תגיות:גל הירשמפלגהבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה