חדשות בארץ

כחלון החליט: יפעת שאשא-ביטון תמונה לשרת הבינוי והשיכון

שר האוצר החליט למנות את חברת מפלגתו לתפקיד, במקומו של יואב גלנט שפרש מהמפלגה במטרה להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת

  • ב' שבט התשע"ט
משה כחלון (צילום: פלאש 90)משה כחלון (צילום: פלאש 90)
אא

שר האוצר משה כחלון (כולנו) הודיע אמש (שני) על החלטתו למנות את חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון לתפקיד שרת הבינוי והשיכון, וזאת במקומו של יואב גלנט שפרש מהמפלגה כדי להתמודד בפריימריז בליכוד. אישור מינויה של שאשא-ביטון לשרה יעלה לדיון במליאת הכנסת ביום רביעי.

שאשא-ביטון (45), נשואה ואם לשלושה, נולדה בקריית שמונה. השרה המיועדת מחזיקה בתואר ד"ר לחינוך מאוניברסיטת חיפה, ואף שימשה בעבר כסגנית ראש העיר קריית שמונה. במהלך הקדנציה הנוכחית כיהנה שאשא-ביטון כיו"ר הוועדה למען זכויות הילד בכנסת.

כחלון מסר לכלי התקשורת כי "תיק הבינוי והשיכון הנו תיק חברתי-כלכלי מרכזי בממשלת ישראל, ואני בטוח שחברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון תמלא את תפקיד השרה במקצועיות, במסירות ובהצלחה לטובת כלל אזרחי ישראל".

שאשא-ביטון אמרה: "אני מודה לשר כחלון על האמון שהוא נותן בי ומודעת היטב לחשיבות התפקיד. אעשה ככל יכולתי על מנת לבצע אותו על הצד הטוב ביותר".

כזכור, לפני כשבוע הודיע יואב גלנט כי הוא עומד לסיים את תפקידו במפלגת כולנו, וכי הוא יתמודד בבחירות המקדימות ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. עם פרישתו מכולנו, מינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את גלנט לשר העלייה והקליטה, תפקיד שהתפנה מאז פרשה השרה הקודמת סופה לנדבר עם מפלגתה "ישראל ביתנו" מהקואליציה.

תגיות:יואב גלנטמשה כחלון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה