חדשות בארץ

רהב-מאיר תצטרף לבית היהודי? "זה מאוד מחמיא, אבל זה לא הכיוון שלי"

אשת התקשורת סיון רהב מאיר סירבה להצעות להצטרף לבית היהודי ולאיחוד הלאומי. "תודה, זה מאוד מחמיא", השיבה, "אך זה לא הכיוון שלי"

  • כ"ה טבת התשע"ט
סיון רהב מאיר (צילום: פלאש 90)סיון רהב מאיר (צילום: פלאש 90)
אא

בכירים בבית היהודי פנו לאשת התקשורת סיון רהב-מאיר והציעו לה להצטרף לשורות המפלגה, אך היא סירבה – כך דווח לראשונה ב'מעריב'.

על פי הדיווח, בכירים במפלגת הבית היהודי וכן בכירים במפלגות האיחוד הלאומי פנו לרהב מאיר בהצעה זהה. תגובתה של סיון היתה: "אכן קיבלתי כמה שיחות מאז מוצאי שבת, תודה, זה מאוד מחמיא, אבל זה לא הכיוון שלי".

רהב-מאיר היא אשת תקשורת הזוכה לפופולריות רבה חוצת מגזרים, דבר שיכול לסייע להביא קהלים שלא ימהרו להצביע לבית היהודי.

מלבד עבודתה ככתבת וכמגישה בחברת החדשות, מגישה רהב מאיר מדי יום שישי תוכנית זוגית בגל"צ יחד עם בעלה, ידידיה מאיר. היא מעבירה שיעורי תורה הזוכים לפופולריות עצומה ברחבי הארץ וברשת האינטרנט, וחולשת על מגוון עצום של תכנים תורניים המופצים באמצעות הרשתות החברתיות השונות.

כזכור, גם לפני הבחירות הקודמות, פנו אליה בבית היהודי בהצעה להצטרף למפלגה ולקבל שריון ברשימה, אך היא השיבה בשלילה. בעלה, ידידיה מאיר, קיבל אף הוא הצעה להצטרף למפלגת 'יחד', אך הוא סירב.

בתוך כך, הבוקר הודיעו השרים נפתלי בנט ואיילת שקד על הצטרפותה של הסופרת והעיתונאית קרולין גליק לרשימת מפלגת "הימין החדש". גליק, כלת פרס מוסקוביץ', אשת הסברה ישראלית בעברית ובאנגלית.

תגיות:סיון רהב מאירמפלגההבית היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה