פעילות הידברות

חתונה בשיעור, שבע ברכות בסדנה: הפתעות בבית הידברות

המרצים של הידברות כבר ראו הכל, אבל לפעמים גם אותם אפשר להפתיע. כך נחגגו שבע ברכות במהלך סדנת זוגיות בבית הידברות. ואיפה נערכה החתונה?

אא

המשתתפים בשיעורו השבועי של הרב זמיר כהן בתל אביב ביום חמישי האחרון, הופתעו ממראה עיניהם: חתן וכלה הופיעו בשיעור, והרב זמיר כהן סידר להם חופה וקידושין במקום.

איך קרה הדבר המפתיע הזה?

בני הזוג נועה ויניב הכירו לפני תקופה, והחליטו להתחתן. השאיפה שלהם היתה משותפת: שהרב זמיר כהן יהיה הרב שישיא אותם. אלא שכידוע, סדר יומו של הרב זמיר כהן עמוס מאד, והוא אינו יכול להתפנות להגיע לחתונות, עם כל הרצון הטוב.

אבל בני הזוג לא התכוונו לוותר. הם שוחחו עם משה חיים, שמארגן את השיעור של הרב, וביקשו ממנו לבקש מהרב זמיר שיקדש אותם לפני השיעור השבועי שלו. מה שנקרא, "הרוצה את הרב – יבוא אליו"... וכך היה. השניים הגיעו אל השיעור השבועי של הרב במטרה להינשא. האירוע, שפורסם באזור, הביא לכך שהשיעור התמלא באנשים, בעיקר ברווקות צעירות שרצו לזכות בברכה מאת הכלה, והאירוע הפך להיות שמח ומיוחד במינו.

אבל הסיפור לא הסתיים כאן. מספר ימים לאחר מכן, ביום שני, נפתחה בבית הידברות הסדנה לזוגיות. הסדנה לחתנים וכלות ונשואים בשנה ראשונה, למי שעדיין לא מכיר אותה, פתחה את המחזור ה-12 שלה. הסדנה מעניקה לזוגות כלים לתקשורת נכונה, לזוגיות בונה, להתנהלות נכונה בתוך הזוגיות ועוד.

הרב זמיר כהן התבטא על הזוגות המגיעים לסדנה, כי מגיעה להם  תעודת הוקרה על שהם מבינים את החשיבות של ההשקעה בזוגיות, ופועלים ביחד לטובת הזוגיות והבית שלהם. 20 זוגות בכל מחזור של הסדנה יצאו מרוצים ומוכנים לחיים חדשים.

השבוע, ארחה הסדנה גם את בני הזוג המפתיעים שלנו נועה ויניב , והמשתתפים והמרצים זכו להשתתף בשמחת שבע ברכות מפתיעה ומשמחת. הרב זמיר כהן, שהשתתף גם הוא בסדנה, ברך אותם גם בשמחת השבע ברכות, והזוג המאושר הרוויח פעמיים.

תגיות:פעילות הידברותרבניםשבע ברכותבית הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה