חדשות בארץ

מפלגתם החדשה של בנט ושקד תיקרא: "צל"ש"

התפלגותם של בנט, שקד ומועלם-רפאלי תזכה אותם במימון מפלגות, לקראת הבחירות לכנסת ה-21

  • כ"ב טבת התשע"ט
בנט ושקד (צילום: פלאש 90)בנט ושקד (צילום: פלאש 90)
אא

הבוקר (ראשון) שלחו שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד מכתב מטעמם לוועדת הכנסת. מן המכתב עולה כי בעוד הסיעה החדשה תיקרא בכנסת "הימין החדש", מפלגתם תיקרא "מפלגת צל"ש".

על פי בקשתם של בנט, שקד וח"כ מועלם-רפאלי שפרשה עימם ממפלגת "הבית היהודי", ועדת הכנסת תתכנס הבוקר על מנת לאשר את הפרישה. התפלגותם של השלושה תזכה אותם במימון מפלגות לקראת ההתמודדות בבחירות לכנסת ה-21.

במקביל, הבוקר הודיעו חבר הכנסת מוטי יוגב, סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, ואיש העסקים ארז צדוק על כוונתם להתמודד על ראשות הבית היהודי בעידן שלאחר בנט ושקד.

בראיון ל"כאן ב'" אמר סגן שר הביטחון בן דהן: "מפלגה ימנית ציונית דתית יש רק אחת - וזו הבית היהודי. כמי שנבחר במקום השלישי במפלגה וכיהן כחלק מהנהגתה, בכוונתי לקחת אחריות על המפלגה ולהוביל אותה לטובת הציבור שלנו".

בראיון ל"גלי ישראל", אמר ח"כ יוגב כי "בתקופה האחרונה הייתה לכאורה בושה להרים את דגלי הציונות הדתית. אנחנו נרים את דגלי עם ישראל, תורת ישראל, ארץ ישראל ומדינת ישראל. נחזק את דגלי הציונות הדתית, במרכז ובפריפריה. אישית אני מתכוון לקחת אחריות זו ולהתמודד על ראשות מפלגת הבית היהודי וכמובן להפכה למפלגה דתית- לאומית וחברתית, שציבור בוחריה יחוש בה שותף ומשפיע על דרכה".

גם הכלכלן ואיש העסקים ארז צדוק, תושב אלקנה, הודיע הבוקר על התמודדותו לתפקיד יו"ר מפלגה. "מגיע לתרום מניסיוני ולהוביל את הציונות הדתית להיות המצפן המוסרי והערכי של מדינת ישראל בתחומי הכלכלה והחברה, יחד עם הובלת הימין האידאולוגי והאמוני", אמר צדוק.

כזכור, אמש הודיעו בנט ושקד כי פרשו ממפלגת "הבית היהודי" והם מקימים את סיעת "הימין החדש". יחד עם בנט ושקד פרשה גם ח"כ שולי מועלם רפאלי.

תגיות:בחירותבנטמפלגההימין החדשהבית היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה