חדשות בארץ

מרגש: ספר תורה הוכנס לזכר התינוק שנרצח בפיגוע בעפרה

במעמד מרגש במיוחד שהתקיים אתמול (ד') בבית החולים שערי צדק, נכתבו האותיות הראשונות בספר תורה לזכרו של התינוק עמיעד ישראל ז"ל - בנם של בני הזוג עמיחי ושירה איש-רן, שנפצעו קשה בפיגוע בעפרה 

אא

במעמד מרגש במיוחד שהתקיים אתמול (ד') בבית החולים שערי צדק, נכתבו האותיות הראשונות בספר תורה לזכרו של התינוק עמיעד ישראל ז"ל, שמת מפצעיו לאחר שהרופאים נאבקו על חייו ועל חיי אמו, שנפצעה קשה בפיגוע הירי בצומת עפרה. 

את האותיות כתב אביו של התינוק עמיחי איש-רן, שנפצע גם הוא באורח בינוני. 

לדברי עמיחי, ספר התורה נתרם על ידי יהודי מברזיל, שמותו של בנם נגע בלבו והוא ביקש לעשות משהו רוחני עבורו. בראיון לאתר 'ווינט' סיפר עמיחי כי היהודי התקשר אליהם ואמר שהוא רוצה "לעשות משהו בשבילנו ובשביל הבן שלנו, ולתרום ספר תורה לזכרו. אנחנו מרגישים שעוטפים אותנו מכל העולם ובכל הגוונים. קיבלנו שיחות ומכתבים מדרום אפריקה, מניגריה, מקטמנדו ומהמזרח הרחוק. אנשים הגיעו במיוחד לארץ כדי לבקר אותנו ואת שאר הפצועים שנפגעו בפיגועים האחרונים, וזה ממש מחמם את הלב". 

אביה של שירה איש-רן, שבחסדי השם יתברך מצבה ממשיך להשתפר - אמר כי הם מתרגשים מאוד להיות במעמד הזה. "הקב"ה שלח לנו ניסיון מאוד קשה. לאבד ילד ראשון, נכד ראשון ונין ראשון - קשה לתאר את התחושות והאבל. אבל יחד עם זאת ניתנה לנו שליחות לאחד את עם ישראל", כך אמר אביה של איש-רן, חיים סילברשטיין. 

תגיות:ספר תורהעילוי נשמתמצוותפיגועתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה