חדשות בעולם

אתגר חדש: עזבו את הסמארטפון למשך שנה, וקבלו מאה אלף דולר. מסוגלים?

אתגר יקר, תרתי משמע: ההתמכרות לטלפונים הסלולריים כבשה מזמן את העולם, ועמה הולכת וגואה מגמת השפל החינוכי והערכי. כעת קמה חברה שמבטיחה פרס שמן במיוחד למי שיצליח להיפרד מהסמרטפון שלו למשך שנה שלימה. מסוגלים?

אא

אתגר יקר, תרתי משמע: ההתמכרות לטלפונים הסלולריים כבשה מזמן את העולם, ועמה הולכת וגואה מגמת השפל החינוכי והערכי. הבעיה חוצת התרבויות הציבה את המחנכים בפני אתגר לא פשוט, שבו הם מנסים לחנך מחדש לערכים שהיו פעם מובנים מאליהם. 

וכשהצורך קיים, כמו פטריות אחר הגשם מתחילות לצוץ להן שיטות משיטות שונות שמבטיחות רמת כזו או אחרת של הצלחה, והבאת הילדים לניתוק לזמן מה ממכשירי הסלולר. 

למאמץ ה'מלחמתי' בתופעה ההרסנית מצטרפת כעת חברת VitaminWater המעמידה את קהל הגולשים העולמי באתגר חדש: ותרו על הסמרטפון למשך שנה שלימה, וקבלו מאה אלף דולר. 

אך אם חשבתם לרגע שזו הדרישה היחידה שתזכה אתכם בסכום עתק שכזה, הרי שטעות בידיכם: המתמודדים שיוכנסו לפרויקט נדרשים לחתום על מסמך שבו הם מבטיחים כי לא ישתמשו בסמרטפון בשום צורה שהיא במהלך השנה הזו, גם לא דרך מכשירים של בני משפחה וחברים. עוד הם מחויבים לעבור בדיקות פוליגרף תקופתיות במהלך השנה, כדי לוודא שהם עומדים בהבטחתם. 

 חושבים שגם אתם מסוגלים?

תגיות:כסףאתגרסמארטפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה