סלבס בהתחזקות

תפילין ותפילה מעומק הלב: השחקן ערן זהבי ממשיך לקדש שם שמיים

מגמת ההתחזקות הרוחנית של שחקן הכדורגל ערן זהבי נמשכת: היכן הוא ביקר השבוע עם הטלית והתפילין, ונצפה כשהוא מתפלל בדבקות ובהתרגשות?

אא

מגמת ההתחזקות הרוחנית של שחקן הכדורגל ערן זהבי נמשכת: השבוע עלה השחקן על טיסה לקייב שבאוקראינה לטובת צילומים לקמפיין חדש, אך כשהסתיימו הצילומים ביקש זהבי להאריך את זמן שהייתו ביום, והלך להתפלל בציונו של רבי נחמן מברסלב, בעיר אומן. בציון נצפה זהבי כשהוא מניח תפילין ומתפלל בדבקות והתרגשות, לבורא עולם. 

כזכור, מגמת ההתחזקות הרוחנית של זהבי החלה לפני כחמש שנים, אז החל להתקרב לדת ביתר שאת - להניח תפילין, לטבול במקווה, לפקוד את קברו של רבני נחמן באומן, להתפלל ולאכול כשר. 

אחד הרגעים המכוננים בקריירה שלו נרשמו במשחק חשוב בין מכבי תל אביב לקבוצת 'באזל' משוויץ, שהתקיים לפני שלוש שנים. כבר בתחילת המשחק נצפה זהבי כשהוא מקדש שם שמיים ברבים, כשלעיני רבבות צופים בארץ ובעולם - הניח את ידו השמאלית על ראשו ככיסוי, ועם ידו הימנית על עיניו ואמר את פסוק "שמע ישראל".

בהמשך אותו משחק, כאשר הבקיע זהבי גול נוסף בדקה ה-21 - אקט שגרר קריאות נלהבות והמתנה דרוכה לתגובה שלו - לא חשש זהבי לפרסם את אמונתו ודבקותו בבורא כשאמר "ישתבח שמו לעד" בקול, וגרם להד גדול גם בקרב רבבות גויים בשוויץ ובעולם - שצפו בו באותה שעה. 

תגיות:התחזקותדתאומןסלבסערן זהבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה