שידוכים וחיפוש זוגיות

אין סיבה לשלם לאתרי הכרויות מסחריים ולא מפוקחים. זה רחוק מגן עדן…

זה עולה לנו ביוקר – גם כלכלי וגם נפשי. אתרי ההיכרויות המסחריים שלא מקיימים פיקוח וסינון, לא נותנים מענה רציני למי שמעוניין להכיר באמת, בלי כל הג'ונגל והפריצות מסביב. אז למה אנשים ממשיכים לשלם?...

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רק מי שמתבוסס ברווקות זמן ארוך מספיק, יכול להבין את הסיוט המתמשך שיכול להיות מנת חלקם של רווקים שנרשמים לאתרי הכרויות בלתי מפוקחים. 

כרווקים, לא פעם אנחנו נוטים ליפול במלכודת הדבש הזו, ולחשוב שככל שיש ריבוי פניות - כך ייטב. אולם ככל שמתנסים בזה יותר ויותר, כך מבינים ש'תפסת מרובה - לא תפסת', תופס טוב גם באספקט הזה. 

כי האמת היא שאנחנו לא צריכות הרבה פניות. אנחנו צריכות פניות איכותיות. פניות מאנשים רציניים, שרוצים להקים בתים - ובמקרה שלנו, בתים כשרים... 

לצערי, החוויה שלי כגולשת באתרי הכרויות בלתי מפוקחים ובלתי מסוננים, עלתה לי לא פעם ביוקר. 

אז נכון, היו הרבה פניות. 

אבל כמה מתוכן היו ראויות לבדיקה, וכמה מתוך אותם פונים היו רציניים/מתאימים לי?

לא הרבה לצערי. 

ככה זה כשסומכים על הנס וחושבים שאם נרשמנו לאתר ושילמנו על שירותיו ממיטב כספנו - הוא יעשה את העבודה ה'שחורה' בשבילנו, מה שבמרבית המקרים פשוט לא קורה. 

 

אל תתפלאו אם פתאום יגיעו אל פתחכם פניות הזויות מצד אנשים שכלל לא חשבתם למצוא

 במילים אחרות, עצתי לכם היא לבדוק טוב טוב את הציציות של האתר שאתם מבקשים להירשם אליו, כי 'לא כל הנוצץ - זהב'.

באתרים בלתי מפוקחים מסתתרים לא פעם נוכלים, שמנסים, איך לומר את זה במילים הכי עדינות - לתפוס כמה שיותר 'דגיגות' ברשתם. אני אומרת את זה אך ורק על סמך ניסיוני האישי, אבל אל תתפלאו אם פתאום יגיעו אל פתחכם פניות הזויות מצד אנשים שכלל לא חשבתם למצוא באתרים כאלה. 

לא אלאה אתכם בדיבורים על כל ה'הזויים' שאני פגשתי בהם באתרים כאלה, רק אומר שראיתי כבר הכל מהכל, דברים בעייתיים לכל הדעות, שהדעת של בחורה דתיה שמחפשת להקים בית כשר - פשוט לא מסוגלת לסבול: דתיים שמצהירים שאינם שומרי נגיעה, פרודים, נשואים ואפילו גויים, רחמנא ליצלן. 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

אז גם אם יוצאים מתוך נקודת הנחה שלא כולם נוכלים, ויש גם הרבה אנשים טובים באמצע הדרך, רווקים שמחפשים בדיוק כמוני להקים בית כשר ונאמן בישראל - לא, אתם ממש לא רוצים ליפול בפח הזה, ואתם ממש לא רוצים לסמוך על הנס - כי אם על הקב"ה. ואם אתם רואים שניסיתם הכל וזה בכל זאת לא הולך, אז כנראה שיש צורך להתחיל לשנות דפוסים, לעשות חישוב מסלול מחדש ולהסיק מסקנות בהתאם. 

העולם המודרני על רעיונותיו משדר לנו לא פעם שצריך לשלם כסף והרבה, על דברים שברצוננו להשיג - אך מבט קצת יותר מעמיק ומתבונן יראה כי לקב"ה לא באמת חסרות דרכים שבהן הוא יכול להושיע אותנו, ומכאן שפנייה לאתר או שדכנית צריכה להיעשות בבחינת 'פתחו לי פתח כחודו של מחט'. 

 

אנחנו כאן כדי להקים בתים טובים, כשרים ונאמנים עם אנשים שמתאימים לנו

תעשו צעד, תראו נכונות, תתקדמו במשהו. הקב"ה רואה הכל, רואה את הרצון שלכם לבנות בית, וממש לא צריך מכם עבודות גדולות ו'שמיניות באוויר' - כדי לזכות אתכם לבנות אחד כזה. 

מה אנחנו צריכים באמת, כשזה מגיע לאתרי הכרויות? לא הרבה!

אנחנו צריכים אנשים שעברו סינון כלשהו, שנבדקו ונמצאו כמתאימים לקריטריונים שלנו כאנשים מאמינים, מסורתיים ודתיים - ששומרים נגיעה ורוצים להקים בית נאמן על כל המשתמע מכך. אנחנו צריכים מישהו שיהיה אכפת לו מהבעיה שלנו, שיהיה אכפת לו ברמה כזו שהוא לא מבקש להתעשר על חשבון הבעיה שלנו, שיהיה אכפת לו ברמה של מסירת נפש אמיתית על הבעיה שלנו. 

אתם שומעים? אנחנו לא כאלה שמחפשים להעביר את הזמן בכל מיני וריאציות.

זה לא מה שאנחנו רוצים, וזה לא מה שיצאנו לחפש לכתחילה. 

אנחנו כאן כדי להקים בתים טובים, כשרים ונאמנים עם אנשים שמתאימים לנו. מה מתאים לנו? רק ואך ורק אתר מפוקח, כשר, שיש לו 'אבא ואמא', שיש אנשים עם לב ענק מאחוריו שבאמת רוצים לעזור, שבאמת מבינים את האחריות האמיתית שיש כאן בהקמת כל בית כזה, ושבאמת מתפללים שהכל יעבור כשורה ושלא תצא שום תקלה תחת ידינו. אתר כמו שבע ברכות – מבית הידברות.

מלבד אתרי הכרויות, ישנה גם הדרך המסורתית והמקובלת שכדאי לנסות גם אותה - פנייה לשדכנים ושדכניות. מאחר ואין לדעת מאיפה זה יבוא, לא כדאי לשלול אף דרך שעשויה לקדם אותנו (בצורה נבונה והולמת כמובן) אל המטרה הנכספת. 

היכנסו עכשיו לאתר "שבע ברכות" - יותר מ-40,000 כרטיסי מנויים ומנויות ממתינים לכם!  הקליקו כאן

תגיות:שבע ברכותשידוכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה