חדשות בארץ

אבי הנרצחת בפיגוע בברקן מקים מפלגה

רפי לבנגרונד, אביה של קים יחזקאל-לבנגרונד הי"ד שנרצחה בפיגוע בברקן, החליט לפתוח מפלגה ולהתמודד בבחירות לכנסת ה-21

  • י"ט טבת התשע"ט
רפי לבנגרונד, אביה של קים יחזקאל-לבנגרונד הי’’ד (צילום: פלאש 90)רפי לבנגרונד, אביה של קים יחזקאל-לבנגרונד הי’’ד (צילום: פלאש 90)
אא

רפי לבנגרונד, אביה של קים יחזקאל-לבנגרונד הי"ד שנרצחה בפיגוע בברקן, החליט לפתוח מפלגה חדשה ולהתמודד בבחירות לכנסת.

בראיון שהעניק אתמול (רביעי) ל-ynet אמר כי מפלגתו תהיה מיועדת לאנשים סוג ב'. "אנחנו מקימים מפלגה של אזרחים סוג ב'. יש הטעייה של הציבור שחושבים שיש פה ימין ושמאל, זה לא נכון. אין ימין ואין שמאל – יש עשירים משני הסוגים. השמאל מיוצג על ידי עשירים והימין מיוצג על ידי עשירים והם מתנהגים לאזרחים כפרה חולבת. יש פה נסיכים ונסיכות והציבור בוחר בהם כל הזמן", פרס אביה של קים את משנתו.

"הם מבטיחים לציבור כבר 70 שנה כל מיני הבטחות, אבל זה מילים ללא תוכן", הוסיף לגנגרונד למתוח ביקורת על כלל הפוליטיקאים. "הליכוד בשלטון כבר יותר מ-20 שנה, מה הוא עשה? הוא צריך עוד בחירות בשביל להגיד 'אני אעשה'? היה לו מספיק זמן לעשות".

"גוש הימין שמקבל תמיכה מארה"ב וגוש השמאל מקבל תמיכה מאירופה. אני מתכוון לייצג בכנסת את האזרח הקטן, זה שחולבים אותו כל הזמן, זה שעושה הכל ואין לו מי שייצג אותו בכנסת", הוסיף.

לבנגרונד הוסיף ואמר כי בתו קים הי"ד היתה שמחה לראות אותו מקים מפלגה ומעורב פוליטית. "הילדים שלי ידעו שתמיד עשיתי כל מה שדרוש כדי לשמור על ביטחונם ועל שלומם", אמר.

תגיות:קים יחזקאלרפי לבנגרונד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה