חדשות בארץ

הפועל הערבי עשה השבת אבדה, וקיבל תעודת הוקרה מראש העיר

פועל ניקיון ערבי שמצא מעטפה עם אלפי ש"ח בתוכה, נקט בגישה יצירתית כדי לאתר את הבעלים וזומן ללשכתו של ראש העיר 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חוסיין אל פארחין הוא ערבי שמועסק בניקיון רחובות בעיר ביתר. בשבוע שעבר נתקל אל פארחין במעטפה על המדרכה שאותה ניקה, והיא הצליחה לסקרן אותו. 

כשהרים אותה מן המדרכה והציץ אל תוכה - גילה לתדהמתו כי היא מכילה עשרות שטרות שמסודרים בערימה זה לצד זה. אל פארחין ספר את הכסף וגילה כי במעטפה יש 3,400 ש"ח שאותם יכל לשלשל אל כיסו מבלי שאף אחד ישים לב לכך. 

אלא שאל פארחין סירב לקחת את הכסף לעצמו, והחל לברר בין העוברים ושבים האם יש מישהו שאיבד מעטפה.

כשלא הצליח למצוא את הבעלים בדרך זו, החליט אל פארחין לנסות בדרך אחרת - יצירתית משהו. הוא עצר ליד תחנת האוטובוסים הקרובה, ועצר את העוברים ושבים כדי לבקש מהם שיתרגמו עבורו את מה שכתוב במודעות התלויות בתחנה. 

כנראה שהמעטפה הייתה על המדרכה ימים ספורים, שכן להפתעתו של אל חוסיין - אחת המודעות שהייתה בתחנה הייתה שייכת לבעל האבדה בכבודו ובעצמו. מסתבר שהבעלים של המעטפה עשה את מה שמקובל במקרים אלו ברחוב החרדי, ותלה מודעות להשבת אבדה בתחנות האוטובוסים, וכך הגיע אליו חוסיין עם האבדה החשובה. 

הסתבר שמי שאמור היה להעביר את המעטפה הוא ילד, אך מבלי משים היא נפלה מכיסו ובחסדי השם יתברך 'הגיעה לידיים הנכונות'. חוסיין החזיר את הכסף במלואו וזכה להזמנה מיוחדת ללשכתו של ראש העיר מאיר רובינשטיין - במעמד שבו הוענקה לו תעודת הוקרה לצד מתנה סמלית. 

תגיות:כסףהשבת אבדהחרדיםערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה