חדשות בארץ

סקר: הליכוד בראשות נתניהו מוביל בפער משמעותי

הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו ממשיך להוביל את המערכת הפוליטית – כך עולה מהסקרים שפורסמו הערב במהדורות המרכזיות

  • י"ז טבת התשע"ט
נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

הערב (שלישי) פורסמו במהדורות המרכזיות סקרים רבים, המנסים לחזות את תוצאות הבחירות הקרובות. מכל הסקרים נראה כי הליכוד צפוי לקבל 20-30 מנדטים, כאשר המפלגות האחרות צפויות לקבל מספר מנדטים נמוך בהרבה.

בחדשות 2 פורסם הסקר אותו ערכו מינה צמח ומנו גבע. מן הסקר עולה כי לו היו הבחירות נערכות היום היה הליכוד מקבל 29 מנדטים. מפלגה בראשותו של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ היתה מקבלת 16 מנדטים. הרשימה המשותפת היתה מקבלת 12 מנדטים, רשימות יש עתיד והמחנה הציוני היו מקבלות 11 מנדטים כל אחת. מפלגת הבית היהודי היתה מקבלת לו היו הבחירות נערכות היום 9 מנדטים, יהדות התורה היתה מקבלת 7 מנדטים. ישראל ביתנו היתה מקבלת 6 מנדטים, מפלגות ש"ס, מרצ, וכולנו היו מקבלות 5 מנדטים כל אחת, ומפלגה בראשות אורלי לוי-אבקסיס - 4 מנדטים.

בסקר נשאלו הנסקרים האם הם מעוניינים שנתניהו ימשיך בראשות הממשלה. 34% השיבו שכן, בעוד 52% השיבו שלא.

ב'כאן חדשות' פורסם הסקר מטעמם, הצופה כי מפלגת הליכוד תקבל 30 מנדטים, יש עתיד והרשימה המשותפת 13 כל אחת, הבית היהודי 12, המחנה הציוני ומפלגה חדשה בראשות בני גנץ - 10 כל אחת, יהדות התורה ומרצ 7 כל אחת, כולנו – 6, וש"ס, ישראל ביתנו, ומפלגה בראשותה של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס – 4 מנדטים כל אחת.

בחדשות עשר פורסם הסקר שערך פרופ' קמיל פוקס. מן הסקר עולה כי במידה והבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד היתה מקבלת 30 מנדטים. יש עתיד 15, הרשימה המשותפת והמחנה הציוני 12 כל אחת, הבית היהודי 10, מפלגתה של אורלי לוי אבקסיס 8, יהדות התורה, ישראל ביתנו ומרצ – 7 מנדטים כל אחת, ש"ס וכולנו – 6 מנדטים כל אחת.

תגיות:ליכודנתניהובחירותסקרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה