סיפורים אישיים

"אלוקים ריפא את רוקסלי": הרופאים היו בהלם כשהגידול במוח נעלם כלא היה

איך נרפאה ילדה בת 11 שהרופאים אבחנו סרטן 'נדיר מאוד' במוחה? נס רפואי שמוכיח כי 'אין עוד מלבדו' ורק ברצונו יתברך יכולים להתרחש ניסים מעין אלו 

רוקסלי דוס על רקע הצילום שחולל פליאה בקרב הרופאים (צילום מסך)רוקסלי דוס על רקע הצילום שחולל פליאה בקרב הרופאים (צילום מסך)
אא

 

ניסים רפואיים מתרחשים בעולם כל יום, וככל שמתגברים הסיפורים - כך הולכת וגדלה הידיעה המשמחת כי דבר לא עומד בפני בורא עולם כשהוא מחליט לעשות 'יש מאין'. 

אבחון סרטן מכה כמו סכין בלב, ולמרות התקדמות הרפואה המודרנית והגילויים סביב המחלה - עדיין רב הנסתר על הנגלה, והרופאים עדיין נבוכים כשהם נדרשים לענות על שאלות מסוימות. 

אחת מהן היא כיצד זה ילדה בת 11 שמאובחנת עם סרטן במוח - נרפאת כליל תוך זמן קצר, למרות התחזיות הפסימיות?!

זה בדיוק מה שקרה במקרה של רוקסלי דוס בת ה-11 ממחוז הייס שבטקסס, שמרגע האבחון - הרופאים לא נתנו לה זמן רב לחיות. רוקסלי סבלה מגידול שהרופאים הגדירו אותו כ'נדיר מאוד' וצפו לה תופעות לוואי כמו 'ירידה ביכולת הבליעה, אובדן ראייה, ירידה ביכולת הדיבור, קשיי נשימה ועוד. 

 

פחות משבועיים החלו ההורים לראות את הנס

בלועזית נקרא הגידול הזה 'גליציום פונטינה' ובמאמר בשם 'גבולות באונקולוגיה' שפורסם בשנת 2012 - נכתב כי מדובר באחד האתגרים היותר קשים לטיפול, שעומדים בפני הרופאים כיום היות ו"השפעת ההקרנות היא זמנית, ואף סוכן כימותרפי לא הוכיח יעילות משמעותית', כך נכתב. 

"כששמענו את תחזיות הרופאים העגומות ידענו שלא נשאר לנו דבר חוץ מלהתפלל, וזה מה שעשינו", אמרו הוריה של רוקסלי, שגם בזמן ההקרנות לא הפסיקו להתפלל עבורה ואף פתחו דף עבורה שלא ביקש תרומות כספיות, אלא רק להתפלל. 

והנה, תוך פחות משבועיים החלו ההורים לראות את הנס מתהווה לנגד עיניהם: בצילום הבא שרוקסלי עשתה ב-MRI, הרופאים לא הצליחו לראות את הגידול. הם חזרו על הפעולה שלהם פעם אחר פעם, ולא האמינו כשהכל יצא תקין. "זה היה ממש לא יאומן", אמרה הרופאה המטפלת של רוקסלי ל'דיילי מייל' הבריטי. "כשראיתי לראשונה את סריקת ה-MRI הייתי בהלם. זה היה ממש יוצא דופן".

לדברי הדיילי מייל, מקרה כשל רוקסלי לא נרשם בעבר מעולם. "כעת היא תעבור טיפולי המשך כדי למנוע את החזרת הסרטן התוקפני, אבל אין לנו שמץ של ספק שאלוקים ריפא את רוקסלי", סיכמה אמה של רוקסלי. 

תגיות:מוחגידולנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה