מעניין

שנת חורף אנושית? יש דבר כזה: יפני בן 35 נרדם לשלושה שבועות רצופים, ושרד

נדיר אך אמיתי: יפני בן 35 נמצא בהרים לאחר שגופו נכנס למצב של תרדמת למשך שלושה שבועות רצופים. הרופאים מגדירים זאת: 'שנת חורף אנושית'

אא

 

נדיר אך אמיתי: זה קרה לפני כעשור, באחד החורפים היותר קשים שידעה מערב יפן. באותו חורף הוכרז בחדשות המקומיות כי מיטסואקה אוצ'יקושי בן ה-35 נעדר בהר רוקו, אליו יצא כדי לטייל. 

אוצ'יקושי נרדם ביום השני לטיול, וגופו נכנס למצב של תרדמת ארוכה שנמשכה - לא פחות ולא יותר - שלושה שבועות רצופים, או מה שהרופאים מצאו לנכון להגדיר כ'שנת חורף אנושית'. 

כשאוצ'יקושי אותר בנס על ידי צוותי חילוץ שעברו במקום הוא פונה לבית החולים ללא דופק, וחום גופו עמד על 15 מעלות פחות ממה שצריך להיות אצל אדם עם חום גוף תקין. "כשקיבלנו אותו ראינו שהוא סובל מהיפותרמיה קשה ורוב מערכות גופו קרסו", הסביר הרופא המטפל ד"ר שיניצ'י סאטו  לתקשורת המקומית. מעניין לציין כי כשאוצ'יקושי חזר למצב של 'עירות' - הוא לא זכר דבר ממה שעבר עליו בשלושת השבועות הללו, מלבד העבודה שנרדם. 

לדברי ד"ר סאטו, מדובר בנס רפואי שכן למרות ש'שנת החורף' שחווה הכניסה את מערכות גופו להאטה מסוימת, פעילות מוחו נמשכה כרגיל ומשום כך לא נגרם לו אף נזק בשל כך.

ההסבר של הרופא אינו אלא הצצה קטנה אל רוממותו וגדלותו של הבורא יתברך, שהקדים 'תרופה למכה' ויצר מערכת ש"יודעת לשרוד גם במצב קיצוני מעין זה, הודות למנגנון שפוקד על המוח לשחרר פחות חמצן לתאי הגוף כדי לאפשר הישרדות של כלל האיברים בגוף", דברי הרופא. 

 

צפו כאן בתיעוד המדהים של יקיצת דוב משנת החורף שלו:

 

תגיות:הישרדותיפןנסשנת חורף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה