חדשות בארץ

לקראת מזג האוויר החורפי: המשטרה קוראת לציבור להיערך ולהימנע מסכנות מיותרות

בהודעה שפרסמה המשטרה, נקרא ציבור הנהגים להתאים את נהיגתו לתנאי הדרך בהתאם למזג האוויר. האזרחים מתבקשים להיערך להצפות בסביבת ביתם, ומוזהרים שלא להגיע לצפות בשיטפונות

(קרדיט: דוברות משטרת ישראל)(קרדיט: דוברות משטרת ישראל)
אא

לנוכח ההתראות על מזג אוויר חורפי הצפוי להיכנס לאזורנו כבר במהלך היום (רביעי), פרסמה המשטרה הודעה הקוראת לציבור להיערך בהתאם, לנהוג בזהירות ובאחריות ולהימנע מסכנות מיותרות. "אל תיכנסו לסיכונים שלא ניתן לדעת איך תצאו מהם, אם בכלל. הישמעו להנחיות ושמרו על חייכם", נאמר בהודעה שיצאה מטעם דוברות המשטרה.

לקראת מערכת הגשמים הברוכה הצפויה, בחסדי שמיים, לשהות מעל ישראל בימים הקרובים, המשטרה משלימה את היערכותה גם לתרחישים טובים פחות. בשיתוף עם גורמי סיוע שונים ועם כוחות החירום וההצלה, המשטרה מתכוננת למקרים של שיטפונות, הצפות ופגיעה בתשתיות בערים השונות ובצירים הבין-עירוניים.

במקביל, המשטרה שבה ומזכירה לתושבים כי היערכות לתרחישי קיצון והגברת המוכנות אליהם יפחיתו את הסיכוי לנזקים וישפרו את ביטחונם האישי. "על כל אזרח לבדוק ולבחון את סביבת ביתו ולהיערך כמיטב יכולתו לתרחיש הצפה", מדגישים במשטרה.

כמו כן, המשטרה מזהירה את האזרחים שלא להגיע ולצפות בשיטפונות, בזרימת המים בנחלים ובמקומות נוספים. "מקומות אלו מהווים סיכון רב אל מול איתני הטבע, ולרוב קיימת סכנת חיים של ממש. חשוב כי כל אזרח ישמע להנחיות ולאזהרות, הן של שוטרי משטרת ישראל במחסומים שייפרסו בעת הצורך והן באמצעות כלי התקשורת והמדיות השונות".

וגם זאת כחלק מההכנות הנדרשות לקראת המערכת החורפית: במשטרה פונים לציבור הנהגים בבקשה לבדוק את רכבם. בנוסף, ההודעה מציינת כי "חשוב שהאזרח יתאים את נהיגתו בכבישים לתנאי הדרך המושפעים רבות מהשלכות מזג האוויר".

"לרשות הציבור פועל כל העת מוקד המידע של משטרת ישראל בטלפון 110", נאמר בסיום ההודעה.

תגיות:משטרת ישראלגשם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה