חדשות בארץ

דיווח: שליחו של אבו מאזן נפגש עם ראש השב"כ

השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית, חוסיין א-שייח, הגיע אתמול לישראל ונפגש עם נדב ארגמן ועם בכירים נוספים במערכת הביטחון, במטרה לבחון דרכים להרגעת השטח ביהודה ושומרון. בתגובה, החמאס תקף את הרשות הפלסטינית על שהיא ממשיכה בתיאום הביטחוני עם ישראל

ארגמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ארגמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית, חוסיין א-שייח, נפגש אתמול (שני) בישראל עם ראש השב״כ נדב ארגמן ועם בכירים נוספים במערכת הביטחון, במטרה לבחון דרכים כיצד להפחית את המתיחות ביהודה ושומרון ולמנוע את המשך ההסלמה. כך דיווח גל ברגר מחדשות כאן.

בדיווח, המתבסס על גורמים פלסטיניים, נאמר כי במקביל אבו מאזן הנחה את אנשיו להמשיך בתיאום הביטחוני עם ישראל. על פי מקורות אלו, יו"ר הרשות דורש כי ישראל תפסיק את הריסת בתי המחבלים, שלדבריו גורמת להתססת השטח.

זאת ועוד: ירדן ומצרים עושות אף הן מאמצים לעצור את ההסלמה. ראש המודיעין הפלסטיני, מאג'ד פרג', הגיע שלשום לעמאן ודן עם מקבילו הירדני בהתפתחויות האחרונות ביהודה ושומרון. ראשי המודיעין המצרי הגיעו לרמאללה ונפגשו עם ראשי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים במטרה להביא לרגיעה.

בראיון אמש לטלוויזיה הפלסטינית הבהיר א-שייח כי פגישתו הייתה "פגישת חירום" שבוצעה בשליחותו של אבו מאזן, והיא נועדה להבהיר כי "ההסלמה המסוכנת" של ישראל ביהודה ושומרון, כהגדרתו, אינה מקובלת על הפלסטינים: "לא נשב בחיבוק ידיים. הבהרנו לצד הישראלי כי מה שקורה הוא הפרה של כל ההסכמים בין אש"ף וישראל, ואם תוקפנות זו תימשך – תהיה תגובה פלסטינית".

החמאס גינה את פגישתו של א-שייח עם ארגמן. דובר הארגון, סאמי אבו זוהרי, אמר כי הפגישה מעידה על "חוסר האמינות של הרשות" ועל כך שהיא ממשיכה בתיאום הביטחוני עם ישראל נגד "ההתנגדות".

תגיות:נדב ארגמןהרשות הפלסטינית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה