מעניין

מרגש את הרשת: חתולה הגנה בגופה על תינוק נטוש, והצילה אותו ממוות ברחוב הקפוא

חתולה משוטטת הפכה ל'כוכבת רשת' ברוסיה, לאחר שהצילה ממוות תינוק נטוש כבן חודשיים, שהושאר בתוך קופסת קרטון ברחוב הקפוא

אא

חתולה משוטטת הפכה ל'כוכבת רשת' ברוסיה, לאחר שהצילה ממוות תינוק נטוש כבן חודשיים, שהושאר בתוך קופסת קרטון ברחוב הקפוא. תושבי הבניין בעיר אובניסק נהגו להאכיל את החתולה ואף הקנו לה את שם החיבה 'מאשה'. 

מאשה הדהימה את השכנים כאשר 'נעלמה' לתקופה של למעלה משבועיים - מבלי שאיש יידע איפה היא נמצאת. אירינה לברובה, אחת השכנות שאהבה ביותר את מאשה ודאגה להאכיל אותה מדי יום, הייתה בטוחה שדבר מה 'נוראי' קרה, ושמאשה אולי נדרסה על ידי מכונית. אלא שכבר באותו היום - גילתה אירינה את האמת המדהימה. 

אירינה חיפשה ומצאה את מאשה מסביב לבניין, בסמטה קטנה שהשלג החל לכסות אותה. מאשה שכבה מכורבלת בתוך קופסת הקרטון, באופן שהצליח לסקרן את אירינה. "רק כשהתקרבתי אל הקרטון הבנתי למה מאשה לא קופצת מהקרטון ומגיעה לאכול", משחזרת אירינה בהתרגשות. "כשהתקרבתי ראיתי את מאשה כשהיא מכורבלת מסביב לתינוק קטן שפניו כחולות".

אירינה הזעיקה מיד אמבולנס, והתינוק הקטן הובהל לבית החולים ונמצא בריא - למרות משך הזמן שהיה בחוץ.הפרמדיקים ורב איבנינה, שהגיעה לזירה ראשונה - אמרה כי לא האמינה למראה עיניה, כשראתה את מאשה בתוך הקרטון, כשהיא מגוננת בגופה על התינוק הרך. "יכולת ממש לראות את הדאגה על פניה של החתולה, כשלקחנו משם את התינוק", סיפרה הפרמדיקית. "זה מדהים לראות שגם לבעלי חיים יש רגשות זהים לאלו של בני האדם".

תגיות:מוותהצלהתינוקחתולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה