חדשות בארץ

השר איוב קרא התמוטט בכנסת ופונה לבית החולים הדסה עין כרם

שר התקשורת התמוטט בסמוך למליאת הכנסת לאחר שהתלונן על כאבים בחזהו. הוא פונה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ כשהוא בהכרה וככל הנראה במצב קל

קרא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)קרא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר התקשורת איוב קרא התמוטט הערב (רביעי) בכנסת, בכניסה לאולם המליאה. ההתמוטטות אירעה לאחר שקרא לא חש בטוב והתלונן על כאבים בחזה. על פי התיאורים של אנשים שהיו לידו, הוא צעק "כואב לי", החזיק את ידו על חזהו ונפל על הרצפה.

קרא קיבל טיפול ראשוני מחבר הכנסת אחמד טיבי, רופא במקצועו, ומפראמדיק של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהמשך הוזעק אל המקום צוות מד"א בכנסת. נתניהו שהה ליד קרא במהלך הטיפול.

נמרוד סבג, דוברו של חבר הכנסת דודי אמסלם, סיפר לאחר מכן על הדרמה: "זה היה משהו מאוד טראומתי. הוא החזיק את ידו על החזה, אמר שכואב לו ונפל. מיד הבינו שקרה פה משהו לא שגרתי. זה היה קשה לראות, בטח לאדם כזה ובטח במקום כזה". סבג הוסיף כי קרא "פשוט צנח על הרצפה. לא היה לו במה להיאחז. שמנו לו כרית מתחת לראש ומיד הצוות הרפואי של ראש הממשלה שהיה במקום התחיל לטפל בו".

בעקבות האירוע הדרמטי, הסכימו הקואליציה והאופוזיציה למשוך את הצעות החוק שנותרו על סדר היום והדיונים במליאה הופסקו. קרא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם. בעת הפינוי הוא היה בהכרה, ובשלב זה ההערכה היא כי מצבו קל. טיבי סיפר לאחר מכן כי כשהגיע אל קרא הוא שכב על הרצפה, בהכרה מלאה: "הוא סבל מכאבים בחזה השמאלי. למקום הגיעו מיד פראמדיקים, בהם הפראמדיק של ראש הממשלה נתניהו. ביצענו בו א.ק.ג. ודיברנו איתו כדי לשמור על קשר. הדופן והחמצן היו בסדר. הוא פונה לבית החולים במצב יציב".

יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין הגיב על התמוטטותו של קרא: ״‫בשמי ובשם כל חברי הכנסת אני מבקש לשלוח איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לשר ⁦‪איוב קרא⁩. דיוני המליאה הופסקו בהסכמת הקואליציה והאופוזיציה, והיא תיפתח כרגיל ביום שני".

מוקדם יותר, חבר הכנסת רוברט טיבייב (המחנה הציוני) פונה אף הוא לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שחש ברע.

תגיות:הכנסתאיוב קרא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה