חדשות בארץ

הפיגוע בעפרה: כוחות צה"ל ממשיכים במצוד אחרי המחבלים

במצבה של שירה איש-רן, שנפצעה בפיגוע הירי, חל שיפור. מצבו של תינוקה, שיולד בניתוח חירום בשבוע ה- 30 להריונה, מוסיף להיות קשה מאוד

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבלים שביצעו את פיגוע הירי שלשום בצומת עופרה.

מדובר צה"ל נמסר כי החיפושים מתרכזים במרחב חטמ״ר ״בנימין" וכוללים שימוש ביכולות מודיעיניות שונות לצד כוחות הסורקים בשטח. בין היתר, מתבצעים בידוקים מוגברים בכניסות וביציאות במרחב.

מקורות פלסטיניים דיווחו כי צה"ל המשיך במהלך הלילה בפעילות ברמאללה. החיילים הציבו מחסומים בכניסות לעיר, נכנסו לחנויות בצפונה והחרימו מצלמות אבטחה. אתמול דווח כי במסגרת המרדף אחרי המחבלים נכנסו כוחות צה"ל לבניין סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית ופ"א ברמאללה והחרימו מצלמות אבטחה.

המצוד אחרי המחבלים (וידיאו: דובר צה"ל)

במצבה של שירה איש-רן, שנפצעה קשה בפיגוע, חל שיפור. מבית החולים "שערי צדק" בירושלים, בו היא מאושפזת, נמסר כי היא ערה ומתקשרת עם הסביבה. גם במצבו של בעלה עמיחי חל שיפור קל. מצבו של תינוקה, שיולד בניתוח חירום בשבוע ה- 30 להריונה, מוסיף להיות קשה מאוד. אמה של שירה, ליאורה סילברשטיין, אמרה הבוקר כי שירה אינה יודעת עדיין שהרופאים יילדו אותה. בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב', אמרה סילברשטיין: "צריך הרבה תפילות, התינוק במצב קריטי. כשאני לבד הדמעות באות אבל הבת שלי צריכה אימא שמתפללת עליה".

ובתוך כך, כוחות הביטחון עצרו במהלך הלילה 19 פלסטינים באזור יהודה ושומרון ובבקעת הירדן החשודים במעורבות בפעילות טרור ובהפרות סדר אלימות. החשודים הועברו לחקירה. בנוסף, בסריקות בעיירה אידנא שבאזור חברון החרימו כוחות צה"ל כספי טרור בשווי אלפי שקלים.

תגיות:צה"לפיגועעפרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה