ונשמרתם

פרסמה תמונה של הציפורניים שלה, וניצלה משני גידולים בזכות הגולשים

כשג'ין וויליאמס טיילור בת ה-53 העלתה לפייסבוק תמונה 'תמימה' של הציפורניים שלה - היא לא חשבה שזה הולך לשנות את החיים שלה ואת אופן ההסתכלות שלה עליהם, מן הקצה אל הקצה

אא

כשג'ין וויליאמס טיילור בת ה-53 העלתה לפייסבוק תמונה 'תמימה' של הציפורניים שלה - היא לא חשבה שזה הולך לשנות את החיים שלה ואת אופן ההסתכלות שלה עליהם, מן הקצה אל הקצה. 

הציפורן העקומה שלה הציתה לא מעט את דמיון הגולשים, אך בלבה - טיילור בזה לתגובות שקיבלה על כך שכדאי לה לבדוק את זה. "חשבתי לעצמי: 'שטויות. מה הם מבינים? בסך הכל תורשה. אז הגנים שלי קצת פחות טובים, אז מה?'", משחזרת טיילור. 

אחת הגולשות כתבה שלאמה שנפטרה מסרטן הריאות גם היו ציפורניים כאלה, אבל לטיילור זה עדיין המשיך להיראות כמו הגזמה לקשר בין השניים - עד שבאורח נסי ממש, קיבלה הודעה פרטית - הפעם ממישהי שהציגה עצמה כרופאה. "כשפונה אלייך רופאה ואומרת לך שכדאי לך ללכת להיבדק, זה כבר מדליק נורה אדומה. הפעם ממש פחדתי, וכבר ביום המחרת קבעתי פגישה עם הרופא המטפל שלי".

 

"נאמר לי שנמצאו בריאותיי שני גידולים בגודל של כדור גולף"

טיילור קיוותה שהרופא שלה יביע סקפטיות לתגובות שקיבלה, אך תגובתו הפתיעה אותה אף יותר. "הוא הסביר לי שמדובר במה שהרפואה מכנה אותו 'התאלות הציפורן' שזו התנפחות הרקמה הרכה שבקצות האצבעות, שבעצם משווה לאצבע מראה נפוח ועגול. לעתים התסמונת הזו היא סתם נפיחות, אבל לעתים, כמו במקרה שלי, היא מתרחשת כאשר הגוף לוקה במחלות לב וריאה או בגידולים למיניהם".

רופאה של טיילור המליץ על סדרת בדיקות שבסופן התאמתה תחושת הלב שלו: "נאמר לי שנמצאו בריאותיי שני גידולים בגודל של כדור גולף, והם אמנם התגלו בזמן - אבל אני ממליצה גם לכם ללכת להיבדק אם אתם סובלים מאותה תופעה", סיכמה טיילור. 

רופאיה של טיילור הסבירו לה כי הגידולים התגלו בזמן, וכי ככל הנראה - לאחר שתנותח, לא נשקפת סכנה לחייה. "אני הרבה יותר שמחה ורגועה עכשיו, אבל למדתי מזה שאסור לזלזל בבריאות שלנו", היא מסכמת. 

תגיות:ציפורנייםסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה