חדשות בארץ

ראש הממשלה לפוקס ניוז: "אירן מנסה להשתמש בחיזבאללה דרך המנהרות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין לרשת 'פוקס ניוז' האמריקנית, וטען כי האיום האירני אמור להדאיג את העולם כולוחי

  • א' טבת התשע"ט
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

"חיזבאללה בונה מנהרות טרור מתחת לשטח ישראל. אנחנו יודעים זאת כבר מספר שנים" – את הדברים אמר ראש הממשלה נתניהו בריאיון לרשת 'פוקס ניוז' האמריקנית. "לפני מספר ימים הסרנו את המסכה, חשפנו את המנהרה הראשונה. נחשוף גם את השאר ונמנע מאיראן את הנשק התוקפני הזה".

ראש הממשלה התייחס לאיום הביטחוני בצפון, לארגון הטרור חיזבאללה, ולתמיכתה המאסיבית של איראן. "הם לא רק רוצים לכבוש את כל המוסלמים, שלא שותפים לאמונות שלהם, ולהרוג או להשתלט עליהם, אלא הם רוצים ללכת כנגד כל ה'כופרים'. ונחש מי השטן הגדול? ארצות הברית. ומי השטן הקטן? ישראל, אנחנו פשוט במקרה קרובים יותר פיזית", אמר ראש הממשלה.

נתניהו המשיך והתייחס לאירן. "אנחנו מונעים מאיראן מלהשתלט על כל המזרח התיכון. הם מנסים להשיג נשק גרעיני, את זה אנחנו מנסים למנוע, ועוד דבר שאיראן רוצה לעשות זה להשתמש בחיזבאללה כדי לתקוף את ישראל במטרה להשמיד אותה. חיזבאללה בונה מנהרות לתוך שטח ישראל, ולפני כמה ימים הורדנו את המסכות והתחלנו לחשוף את המנהרות האלו".

עוד הוסיף ראש הממשלה ודיבר על הברית בין ארצות הברית לישראל. "ארצות הברית היא לא רק בעלת הברית הטובה ביותר של ישראל, אלא זוהי ברית מיוחדת, זו ברית של ערכים משותפים, של האמונה בחופש, בדמוקרטיה ובאמת. זה הבסיס של התמיכה באמריקה בישראל, מהיום הראשון, וההחלטות של נשיא טראמפ בשנה האחרונה הן היסטוריות והן הביאו את היחסים בין ארצות הברית לישראל לעוצמה שהיא לא הייתה בו מעולם".

תגיות:מנהרותביבי נתניהוחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה