חדשות בארץ

חילוץ הירואי ברחובות: "המים הגיעו לגובה מטר וחצי. כיסינו את הילדים בשמיכות"

סופת גשמים ברחובות: 50 ילדים חולצו בנס, ממתחם גנים שהתמלא במים עד לגובה מטר וחצי. אחת העובדות: "בזמן החילוץ, שרנו איתם שירי חנוכה"

אא

סופת גשמים ברחובות: 50 ילדים חולצו בנס, ממתחם גנים שהתמלא במים עד לגובה מטר וחצי. לדבר הגננות שנכחו במקום, דלת הכניסה נחסמה באופן שלא אפשר יציאה החוצה להזעיק עזרה. "זה היה מלחיץ", אמרה אחת הגננות לצוותי החילוץ כמו גם השכנים והמתנדבים שהגיעו למקום. 

מדובר במספר גנים שנמצאים במתחם אחד, ואת הדיווח קיבל מתנדב איחוד הצלה העובד בעיריית רחובות, אבירן ששון. לדבריו, כשהגיע למקום מצא בו מתנדבים מרפואת החירום של איחוד הצלה, כמו גם שכנים ועובדי עירייה שהגיעו לסייע. "ראינו שלולית ענקית ושלושה גנים מוצפים, כאשר המים הגיעו לגובה של בערך מטר וחצי", סיפר ששון בראיון ל'ווינט'. 

כשנכנסו הצוותים למתחים והחלו לחלץ את הילדים בעזרת סירות גומי, לדבריהם ,כמה מהם היו בהיסטריה, ואחרים דווקא נהנו מהחוויה. הורדנו את הסירות למים, והעלינו אליהן את הילדים".

את הילדים פינו הצוותים לבניין הסמוך שבו מתגורר ששון, ומשפחות נוספות פתחו את בתיהן לכניסת הילדים. "חלקם היו רטובים, אז כיסינו אותם בשמיכות וכולם שיתפו פעולה", סיכם ששון. 

אחת העובדות בגן, אילנה שמה, סיפרה כי בתחילה הייתה בהלם ולא הבינה מה קורה. לדבריה הצוות ראה שמזג האוויר סוער, אך לא העלה בדעתו שתוך שעות ספורות הוא יציף את המתחם כולו, ולא יאפשר לגננות לצאת החוצה כדי להזעיק עזרה. "צוותי ההצלה נכנסו אל הגן והוציאו את הילדים עם הסירות, אבל נלחצתי בכל זאת כי אלו ילדים, וזו אחריות רבה. כשהתחיל החילוץ שאלנו את הילדים מה הם רוצים לעשות, והם ביקשו לשיר אז שרנו שירי חנוכה", סיפרה. 

תגיות:גןשמיכותהצפותחילוץילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה