סגולות

משוועים לזיווג הגון? קבלו את סגולתו של הרב אלישיב זצ"ל

הרב אלישיב נהג לומר בסוף כל תפילת 'שמונה עשרה' את פרק התהילים 'שיר למעלות אשא עיניי אל ההרים', כסגולה לזיווג הגון לצאצאיו

הגרי’’ש אלישיב (צילום: פלאש 90)הגרי’’ש אלישיב (צילום: פלאש 90)
אא

בפרשת בראשית נאמר הפסוק: "ויצא יעקב מבאר שבע", ועל כך מובא במדרש: "ר' שמואל בר נחמן פתח 'שיר למעלות אשא עיני אל ההרים'".

בספר 'אגרא דכלה' כתוב כך: "מקובל בידינו שכל מי שצריך לישא אשה יאמר בכל יום את פרק התהילים הזה (קל"א) קודם יהיו לרצון שלפני עקירת רגליו".

בספר 'אגרא דפירקא' מובא בשם הרמ"ע מפאנו :"כל האומר מזמור שיר למעלות אשא עיני אל ההרים וכו' (תהלים קכ"א) סוף כל תפילותיו, קודם עקירת רגליו, מזמנין לו בת זוגו ההוגנת לו". (עשרה מאמרות, מאמר תיקון דין, ח"ד פי"ז)

בספר 'מאחורי הפרגוד' מובא כי כאשר היתה הרבנית קניבסקי ע"ה בת עשר, יום אחד נשאר אביה הרב יוסף שלום אלישיב זצ"ל להתפלל בבית כי לא הרגיש טוב. והנה הבחינה ביתו כי לאחר שפסע 'עושה שלום' טרם ששב למקומו, התעכב זמן מה ומלמל בפיו.

כאשר סיים את התפילה שאלה אותו מדוע התעכב בסוף התפילה ומה מלמל, השיב לה כי סבו, המקובל רבי שלמה אלישיב בעל ה'לשם', מסר לו כי סגולה לומר קודם שחוזרים מאמירת 'עושה שלום' – "שיר למעלות אשא עיני אל ההרים".

עוד הוסיפה הרבנית, כי לאחר שנים סיפר לה אחד מתלמידי החכמים פלוני כי קבוצת בחורים מבוגרים ששמעו על סגולה זו, ועשו כן, לאחר תקופה כולם התארסו.

הרב זמיר כהן – האם הזיווג השני יכול להיות משורש הנשמה?

גורמי עיכוב במציאת הזיווג

תגיות:סגולה לזיווגהרב אלישיב זצ"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה