סגולות

נס מדהים: ההורים עשו את סגולת החנוכה, ושכחו. היום נישאת בזכותה הבת האחרונה 

השגחה מדהימה שאירעה ליהודי בצפון הארץ, שגרם לקידוש השם גדול בזכות הפצת הסיפור העומד מאחוריה. אל תפספסו 

אא

נר ראשון של חנוכה באחד מבתי הכנסת בצפון: זמן קצר לפני ההדלקה, ניגשו מתפללי המקום לאחד המתפללים, שנראה לבוש בהידור רב, ובירכוהו במזל טוב לרגל חתונת הבת - שמתקיימת היום (א') בהדלקת הנר הראשון של החג. 

באותה הזדמנות, ביקש המתפלל את רשות הציבור לספר את הסיפור המדהים שעומד מאחורי הישועה של בתו, וכך אמר: "זה קרה בדיוק ביום האחרון של חג החנוכה בשנה שעברה, ב'וזאת חנוכה'. אשתי ואני שמענו על סגולה נפוצה שרבים עושים אותה ונושעים - לכתוב את מה שמבקשים ולהניח את זה בחנוכייה עצמה, לפני שמחזירים אותה למקומה בקופסה. 

"אשתי כתבה בפתק קטן את הבקשה שלה שהיא רוצה ששתי בנותינו הרווקות יינשאו, והניחה את הפתק בקופסה, צמוד לחנוכייה".

סיפר היהודי הזה שדווקא היום, כשהוא ואשתו הוציאו את החנוכייה - מצאו את הפתק בתוכה, ולא יכלו להפסיק להודות על חסדי השם יתברך, ועל הנס הגדול שאירע להם בזכותו.

"לפני שלושה חודשים נישאה הבת הגדולה - הבת הראשונה שאותה רשמה אשתי בפתק, והיום, בנר הראשון של חנוכה, מתחתנת הבת השנייה. הסגולה עבדה וזכינו ב"ה לחתן את שתי הבנות, בדיוק כמו שאשתי ביקשה בפתק שלה", חתם בהתרגשות. 

 

סגולות נוספות לזיווג בימי החנוכה:

לפי הבן איש חי - "כל יום מימות החנוכה מסוגל לתפילה על הזיווג", וטוב להתפלל מול אור הנרות על הזיווג ועל הקמת בית טוב עם יסודות איתנים. 

החיד"א הקדוש אומר כי מול החנוכייה צריך לבקש על דבר אחד בלבד: "להצליח לראות את הטוב שבעצמי ובאנשים אחרים. להיות בעל עין טובה, ולהסכתל בצורה טובה על הניסיונות שאני עובר בחיים". ניתן לקחת את זה גם לכיוון של בדידות ורווקות ארוכה מדי - ולהתפלל להיות טובי עין כלפי מה שמעבירים אותנו בו, וכלפי השידוכים שאנחנו פוגשים בדרכנו. 

מדובר בחג שכל כולו ניסים, ולכן לא צריך להתבייש לבקש מהשם שיעשה איתנו נס: לאחר הדלקת הנרות תני צדקה ובקשי מהשם יתברך שבזכות הצדקה הזו יתרחש הנס בחייך, ותזכי להיפגש במהרה עם זיווגך משורש נשמתך - בלי עיכובים, עם נשיאת חן אמיתית מהפגישה הראשונה, ששניכם תרגישו ש'זה זה' ושלא יהיו שום בלבולים ומניעות. שיהיו רק נעימות בשידוך הזה, וגם לאחר החתונה".

תגיות:סגולהחנוכייהוזאת חנוכהנסשמות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה