חדשות בעולם

משטרת איטליה עצרה פלסטיני שתכנן מתקפה כימית בסרדיניה

החשוד - אזרח לבנון ממוצא פלסטיני - היגר לפני מספר שנים לאיטליה באופן חוקי. הוא נעצר בעקבות מידע שהגיע מלבנון, ממנו עלה כי הוא מתכוון להרעיל את מי השתייה בעיר מגוריו בסרדיניה

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

היחידה ללוחמה בטרור של משטרת איטליה עצרה אתמול (רביעי) פלסטיני בעיר מאקומר שבאי סרדיניה, בחשד שהשתייך לארגון דאע"ש ותכנן לבצע פיגוע.

העצור הינו אל-חאג' אחמד אמין, בן 38 – אזרח לבנון ממוצא פלסטיני. המשטרה האיטלקית חושדת כי הוא תכנן להרעיל את מי השתייה של מאקומר ושל בסיס צבאי סמוך. הוא היגר לפני מספר שנים לאיטליה באופן חוקי, וחי בסרדיניה עם אשתו ושלושת ילדיהם. לדברי המשטרה, בני המשפחה לא היו מודעים לכוונות הזדון של אמין.

על פי הדיווחים בתקשורת האיטלקית, החשוד ניסה לקנות חומרים רעילים דרך הרשת. המעקב אחרי פעילותו ברשת העלה כי הוא מזדהה עם ארגון דאע"ש ועם מנהיגו, אבו בכר אל-בגדאדי.

על פי המידע שמסר התובע המדינתי נגד טרור, פדריקו קאפיירו דה ראחו, אמין היה תחת מעקב מזה זמן מה. מתברר כי בן דודו – המתגורר בלבנון – תכנן להרעיל את מיכלי המים של בסיס צבאי בלבנון. הוא נעצר בחודש ספטמבר, ובעקבות חשיפת מזימתו קיבלה איטליה את המידע אודות כוונתו של אמין לבצע פיגוע במתווה דומה. אתמול בשעות הבוקר התמקמו כוחות הביטחון באזור שסביב ביתו של אמין וחסמו אותו לתנועה כדי למנוע את בריחתו האפשרית של החשוד. הוא נעצר מיד לאחר שיצא מביתו ונכנס לרכבו.

תגיות:ארגון דאעשאיטליהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה