חדשות בארץ

מקרה נדיר בירושלים: תינוק בלע מוצץ שלם מתוך שינה - וניצל בנס

תינוק בן שנה וחצי שבלע מוצץ במהלך שנתו בבית המטפלת - פונה בבהילות לבית החולים הדסה עין כרם, ובאורח נסי למדי הצליח הצוות הרפואי להצילו בזמן, ומבלי לגרום לנזק וחתכים

(צילום אילוסטרציה)(צילום אילוסטרציה)
אא

תינוק בן שנה וחצי שבלע מוצץ במהלך שנתו בבית המטפלת - פונה בבהילות לבית החולים הדסה עין כרם, ובאורח נסי למדי הצליח הצוות הרפואי להצילו בזמן. 

התינוק פונה לאחר שהמטפלת הבחינה כי המוצץ תקוע עמוק בגרונו של התינוק, וכשמאמציה להוציאו משם כשלו - היא לקחה אותו לקופת חולים, ומשם הוא פונה בליווי רופא קופת החולים ופרמדיקים של מד"א, באמבולנס. "התינוק סבל מקוצר נשימה משמעותי ביותר, ורק בזוויות מסוימות הוא הצליח לנשום", אמר הרופא המטפל ד"ר איתי גרוס. לדבריו התינוק חרחר, ו"סכנה ממשית נשקפה לחייו".

הרופאים הנשימו את התינוק והרדימו אותו, ולאחר מכן הוא הועבר בדחיפות לחדר הניתוח - שם הם הצליחו בסיעתא דשמייא לשלוף בזהירות את המוצץ. 

לדברי אבי הילד חגי ניסני, המטפלת הפגינה קור רוח ולא איבדה עשתונות, אלא פעלה במהירות ובשיקול דעת נכון כשלקחה אותו במהירות לקופת החולים. "תוך דקה הם היו שם, והרופאים ניסו לשמור על נתיב האויר".

ד"ר מנחם גרוס, המנהל של יחידת אף אוזן גרון ילדים בבית החולים, אמר כי מדובר במקרה נדיר ביותר, שבו מוצץ סטנדרטי עם ידית מפלסטיק, נתקע בצורה כזו. "בחדר הניתוח, כשהתינוק מונשם ומורדם - תימרנו והוצאנו את המוצץ מתוך חלל הלוע. הצלחנו להוציאו מבלי לבצע חתכים", סיכם. 

תגיות:נסמוצץתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה