סיפורים אישיים

מרגש: בזכות הבטחת הגר"ח פיינשטיין - בני זוג חובקים תאומים אחרי 18 שנות המתנה

נס בבני ברק, בזכות הבטחתו של הגר"ח פיינשטיין: זוג נשוי נפקד לאחרונה בתאומים, אחרי 18 שנות המתנה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נס בבני ברק, בזכות הבטחתו של הגר"ח פיינשטיין: זוג נשוי נפקד לאחרונה בתאומים - בן ובת - אחרי 18 שנות המתנה. במהלך מעמד קידושא רבא שערכו בני הזוג בשבת שעברה, נשא האב הנרגש את דבריו, והודה מקרב לב לקב"ה על הנס הגדול שנעשה להם - שנה בלבד לאחר שנועץ בגר"ח פיינשטיין על צרתם. 

לפי הדיווח ב'בחדרי חרדים', הכל התחיל בחנוכה אשתקד - כאשר האב החליט לפקוד את משכנו של ראש ישיבת 'עטרת שלמה' הגר"ח פיינשטיין, ולבקש את עצתו בדבר סגולה כלשהי שתועיל להם לפרי בטן. בתגובה יעץ לו ראש הישיבה לקבל על עצמו שלא לדבר דיבורים בטלים בשבת, ואף הדגיש כי זוהי סגולה מיוחדת שבזכותה יכולים לפתוח שערי שמיים לקבלת התפילות ברחמים. 

את דבריו ביסס הרב על דברי חז"ל על הפסוק 'אם תשיב משבת רגלך, עשות חפציך ביום קדשי - וקראת לשבת עונג, וכבדתו מעשות דרכיך. ממצוא חפציך ודבר דבר'. על המודגש אמרו חז"ל כי אפילו דיבורים 'סתמיים' שאינם מכבוד השבת - אסורים בשבת, ומי שמקפיד בכך יזכה להמשך הפסוק 'הן לא קצרה יד ה' מהושיע, ולא כבדה אזנו משמוע'. 

בסוף דבריו בירך הרב את בני הזוג שכפי שהם יקפידו על עניין זה, יזכו שיתקיים בהם המשך הפסוק - וכך אכן היה. בני הזוג המאושרים קיבלו על עצמם בלב שלם להקפיד על עניין זה, והנה - פחות משנה לאחר מכן, הם חובקים את המתנה הנהדרת - זוג תאומים. 

תגיות:פוריותנסזרע קודשהגר"ח פיינשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה