חדשות בארץ

מרגש: נותחה במיתרי הקול, וחזרה לדבר אחרי 33 שנה. מהו הדבר הראשון שאמרה?

נס מדהים התרחש לאחרונה בבית החולים קפלן, לאחר שסיגלית בן עטר - תושבת נהריה שאיבדה את הקול לפני 33 שנה בעקבות תאונת דרכים - חזרה לדבר. מה הן שתי המילים הראשונות שאמרה? גם אתם תתרגשו כשתשמעו את זה 

בעיגול: סיגלית בן עטר בעיגול: סיגלית בן עטר
אא

נס מדהים התרחש לאחרונה בבית החולים קפלן, לאחר שסיגלית בן עטר - תושבת נהריה שאיבדה את הקול לפני 33 שנה בעקבות תאונת דרכים - חזרה לדבר. 

מדובר בניתוח ראשון מסוגו שבו הצליחו הרופאים לשחזר את מיתרי הקול, אך בן עטר לא ממש האמינה שזה אכן יצליח ושהיא תחזור לדבר כמו פעם. בראיון ברדיו לתוכניתה, סיפרה השדרנית אילה חסון כי מדובר באישה שדיבורה מעט צרוד - "אך העובדה שהיא מסוגלת לדבר היא נס חנוכה של ממש".

בראיון סיפרה בן עטר כי בעקבות התאונה נפגם דיבורה, והיא יכלה לדבר רק באמצעות מכשיר שחובר לגרון. "הוא היה מאפשר לי להפיץ קול מתכתי, אבל בקושי יכולתי לדבר. היה לי מאוד קשה ביום יום, בקושי הבינו אותי כי הדיבור היה חלש".

על התאונה שעברה לפני 33 שנה סיפרה בן עטר כי הפגיעה הקשה בראשה אילצה את הרופאים לפתוח את גרונה כדי שתוכל לנשום. "כך נפגעו מיתרי הקול, ואיבדתי את קולי", הסבירה. 

מאז התאונה עברה בן עטר ניתוחים רבים בבית החולים קפלן. לדבריה, כולם היו מוצלחים - אך היא לא האמינה שדווקא הניתוח הזה הוא שישנה את התמונה עבורה מן הקצה אל הקצה. 

בן עטר התראיינה גם לתוכניתו של אברי גלעד, וכשנשאלה שם מה הייתה המילה הראשונה שאמרה לאחר שיכולת הדיבור חזרה אליה - ריגשה כשהשיבה כי שתי המילים הראשונות היו: "תודה לאלוהים".

צפו בקטע המרגש מתוך תוכניתו של אברי גלעד:

 

תגיות:אברי גלעדניתוחנסמרגשמיתרי קול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה