חדשות בארץ

פיגוע דריסה סמוך לצומת הגוש, המחבל נוטרל

בפיגוע נפצעו שלושה חיילים. מצבם של שניים קל, והשלישי במצב בינוני. המחבל נורה ונהרג

(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

שלושה חיילים נפגעו לפני הצהריים (שני) בפיגוע דריסה בכביש 60, בין צומת כרמי צור לבית אומר. המחבל נורה ונהרג. כלי התקשורת הפלסטיניים מזהים אותו כרמזי אבו יאבס, תושב מחנה הפליטים דהיישה הסמוך לבית לחם, וטוענים כי הוא אסיר משוחרר מהכלא הישראלי.

מדובר צה"ל נמסר כי "מחבל דרס ברכבו שלושה חיילים בזמן שביצעו עבודות הנדסה על ציר בין בית אומר לאל-ערוב. חייל אחד נפצע באורח בינוני ושני חיילים נוספים נפצעו באורח קל. אחד מחיילי הסיור ירה ונטרל את המחבל"

צוותי מד"א שהגיעו למקום, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, העניקו טיפול רפואי לשלושה פצועים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות. מצבם של שניים מהפצועים קל, השלישי נפצע באורח בינוני. הפצועים פונו במצב יציב לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בירושלים.

אבא ריצ'מן, חובש במד"א, סיפר: "הגענו למקום יחד עם כוח רפואה של צה"ל. ראינו שלושה צעירים בהכרה מלאה. הם התהלכו כששניים מהם סובלים מחבלות קלות ומכות יבשות, והשלישי עם פציעות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח. העלינו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם לבתי החולים כשהם בהכרה מלאה ומצבם יציב".

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, שהגיע לזירה, אמר כי מדובר בפיגוע חמור נוסף שמתווסף לאירועי תקיפה יומיומיים נגד אזרחים: "אנחנו דורשים מהממשלה ומכוחות הביטחון להשיב את השקט והביטחון לתושבי האזור, וכמובן מחזקים את ידי חיילי צה"ל שעושים כאן לילות כימים למען ביטחון התושבים".

 

(עודכן: 13:24)

תגיות:גוש עציוןפיגוע דריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה