חדשות בארץ

צפו: מבצע מעצרים של תושבי מזרח ירושלים החשודים בשירות במנגנוני הביטחון הפלסטיניים

כוחות של משטרת ישראל עצרו הלילה 32 תושבי מזרח ירושלים הפעילים במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית. בבתיהם נתפסו ציוד צבאי מגוון ומסמכים, תחמושת, מדים מסוגים שונים, עשרות אלפי שקלים במזומן ובמטבע זר, ותעודות מינוי והסמכה של המשטרה הפלסטינית

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

כוחות של משטרת ישראל עצרו הלילה (שני) – בתום חקירה סמויה בימ"ר ירושלים – 32 תושבי מזרח ירושלים המחזיקים בתעודות זהות כחולות, וזאת בשל פעילותם במנגנוני הביטחון הפלסטיניים.

על פי סעיף 7 לחוק יישום הסכמי אוסלו, נאסר על תושבים או אזרחים ישראליים להתגייס למנגנוני הביטחון של הרשות או לשתף עמם פעולה.

בחיפוש בבתיהם של 32 החשודים נתפסו ציוד צבאי מגוון ומסמכים, תחמושת, מדים מסוגים שונים, עשרות אלפי שקלים במזומן ובמטבע זר, וכן תעודות מינוי והסמכה של המשטרה הפלסטינית. כל החשודים הועברו לחקירה, ובמהלך היום יובאו לדיון בהארכת מעצרם.

מהמשטרה מסרו כי היא "תנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת כנגד תושבים או אזרחים ישראליים הפועלים בשם הרשות הפלסטינית וגופי טרור אחרים בניגוד לחוק, תוך פגיעה בריבונות, במשילות ובטחון אזרחי מדינת ישראל".

גל המעצרים הנרחב בא לאחר שאתמול לפנות בוקר עצרה המשטרה את עדנאן רית', מושל ירושלים מטעם הרשות הפלסטינית, בחשד ששיתף פעולה עם מנגנוני הביטחון הפלסטיניים. זה אינו המעצר הראשון של רית', תושב סילוואן, שנכנס לתפקידו לפני כחודשיים. המעצר בא במסגרת המאבק הישראלי בצעדים שנוקטת הרשות הפלסטינית נגד תושבי מזרח ירושלים שנחשדים על ידה במכירת נדל"ן ליהודים.

בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של רית' בחמישה ימים. עשרות פלסטינים הפגינו אמש ברחוב סלאח א-דין במזרח ירושלים במחאה על המעצר, וחסמו את הציר. כוחות משטרה פיזרו את המפגינים.

(וידיאו: דוברות משטרת ישראל)

תגיות:הרשות הפלסטיניתמשטרת ישראלירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה