חדשות בארץ

נס במפרץ חיפה: נלכד במעבר שהוצף – וחולץ בשלום

נהג מיניבוס הסעות נתקע בתוך רכבו במעבר תת-קרקעי באזור המפרץ. מפקד כוח החילוץ הגיע אליה בשחייה ועזר לו לעלות אל גג הרכב. לאחר מכן חולצו השנייה בסירה מהמעבר

תמונת אילוסטרציה (צילום: Hillel Maeir/Flash90)תמונת אילוסטרציה (צילום: Hillel Maeir/Flash90)
אא

רגעים של חרדה נרשמו הלילה (ראשון) במפרץ חיפה, כאשר נהג מיניבוס הסעות כבן 50 נתקע במעבר תת-קרקעי שהוצף ברחוב חלוצי התעשיה. הגשמים העזים שירדו באזור בתוך פרק זמן קצר גרמו להצפת המעבר. הנהג, שככל הנראה לא העריך נכון את מפלס המים, ניסה לחצות את המעבר, ונלכד ברכבו ללא יכולת לצאת. הרכב שקע כולו במים, למעט גג המיניבוס.

צוות כיבוי מתחנת מפרץ חיפה בראשות רס"ר אילון זינגר הוזנק לזירה. שוטרים שכבר היו במקום שמרו כל העת על קשר עם הנהג, שראשו היה מחוץ למים. ברגע מסוים הוא הפסיק לדבר איתם. בהחלטה גורלית, נרתם זינגר לחבל, הגיע בשחייה אל הנהג ועזר לו לעלות אל גג הרכב. השניים המתינו לאחר מכן לשאר אנשי צוות החילוץ שהגיעו אליהם בסירה, העלו אותם עליה וחילצו אותם מהמעבר. בחסדי שמיים, האירוע נגמר ללא נפגעים.

בראיון לערוץ 10 סיפר זינגר: "ראו רק את הגג של המיניבוס. ישב שם אדם בפנים עם הראש בחוץ ודיבר עם השוטרים. ברגע שאבד עמו הקשר, הורדנו את המדים, התמגנו עם מה שצריך ונכנסנו בשחייה אליו. הגענו אליו תוך 20-10 שניות. הוא היה במצב של מיני היפותרמיה, הוא לא הרגיש את החלק התחתון של הגוף".

 

(קרדיט סרטוני הוידיאו: כבאות והצלה, תחנת חיפה)

תגיות:גשמיםמפרץ חיפהחילוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה