מעניין

כיבסה את בגדיה עם חומץ, וכעת חולקת 'סוד' נפלא שגילתה 'במקרה' 

חומץ: כמה אתם באמת יודעים עליו כשזה מגיע לכביסה? גולשת שניסתה אותו מהסיבה הלא נכונה, אימצה אותו מהסיבה הכי נכונה שיש 

אא

הכל התחיל מכתם קטן על בגד אהוב שסלין ביקשה להסיר. "לא היה לי ג'ל כביסה בבית, אבל כן היה חומץ והחלטתי לנסות לנקות את הכתם עם זה. כשראיתי שזה עוזר קצת, החלטתי להשרות את החולצה בקערה עם חומץ, ולאחר מכן להכניס למכונת כביסה".

כשהוציאה את החולצה ממכונת הכביסה - סלין הייתה המומה. "לא די בכך שהכתם נעלם מהחולצה, היא הייתה רכה להפליא כמו ביום הרכישה, ולא כאילו עברו עליה בערך 100 כביסות", כתבה בפוסט ברשתות החברתיות. 

ואז היא החליטה לעשות ניסוי, ובמשך חודש כיבסה אך ורק בעזרת חומץ - ללא אבקת כביסה בכלל. "בהתחלה זה קשה להתרגל לזה, במיוחד אם את חסידה של ריח מאוד חזק במרכך הכביסה שלך", היא כותבת ומסבירה שהבעיה העיקרית היא ש"לא משנה איזה מרכך כביסה אני בוחרת, אני תמיד מתאכזבת. הריח אף פעם לא נשאר אחרי שהכביסה מתייבשת". 

לדבריה, חומץ מעורבב עם שמנים אתריים מסוגים שונים, "נותן תוצאה טובה פי כמה בבגדים, גם הרבה אחרי שהם מתייבשים, והחומץ גם עוזר לנקות לא רק את הבגדים אלא גם את מכונת הכביסה שלכן. בנות, נסו והיווכחו: כוס אחת חומץ מעורבבת עם כמה טיפות של שמן אתרי יסמין, ולא תאמינו כמה הבגדים שלכן ישתנו לטובה. גם מבחינת הניקיון וגם מבחינת הריח".

תגיות:בגדיםכביסהחומץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה