חדשות יהדות

הבטחה נדירה מהרב קנייבסקי, וגלריה מהעצרת בכותל המערבי

יום הבחירות בירושלים הוא גורלי ביותר עבור ירושלים ב-5 השנים הקרובות. צאו להצביע למשה ליאון, והיו שותפים לשמירה על קדושת עיר הקודש

  • ה' כסלו התשע"ט
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

גדולי ישראל יוצאים מגדרם, וקוראים לכל תושבי ירושלים לצאת ולהצביע היום עבור משה ליאון. אמש (שני) נערכה עצרת ענק בכותל המערבי בירושלים, בהשתתפותם של הרב חיים קנייבסקי, הרב שלום כהן וגדולי ישראל נוספים.

המאבק הצמוד בין שני המתמודדים משה ליאון ועופר ברקוביץ, גרם לרב קנייבסקי לצאת במכתב חסר תקדים, למען קדושת ירושלים.

"באשר קדושת ירושלים וטהרתה ושמירת השבת וכו' תלויה בכף מאזנים בבחירות ביום שלישי, וממש על זה כתב מרן החזון איש: 'הרבה גופי תורה ויהדות תלייא בזה', לכן דבר ברור לכל בעל שכל שחובה גמורה ואין שום היתר בעולם להימנע מלהצביע ביום ג' למשה ליאון", פוסק הרב קנייבסקי. "וכל הנמנע מלהצביע או שמרפה ידי המצביעים להנ"ל, הרי הוא שותף בכל החילולי שבת והקדושה והטהרה וחילול השם שייעשו חס וחלילה בירושלים וממילא בכל העולם לדורי דורו, ולעתיד לבוא לא יועילו שום תירוצים".

עוד מוסיף הרב ומברך "וכל המצביעים והמחזקים והמקדשים שם שמים ותומכים בכל עוז בידי משה ליאון, יזכו לילדים צדיקים ולשפע ברכות".

היום בירושלים מאבק צמוד בין משה ליאון לבין עופר ברקוביץ. גם מי ש"רק" נשאר בבית, ו"לא מתערב" – הוא מסייע בכך למועמד האנטי דתי, שהשתתף ב"מצעד הגאווה", היחיד שהגיש בג"צ נגד סגירת ה"סינמה סיטי" בשבת והפגין נגדה בכל הזדמנות. למועמד שאם חלילה ייבחר, אנחנו יכולים לשכוח מהרבה דברים שחשובים לנו. מקדושת ירושלים. מקדושת השבת. מקדושת העיניים. ומכל מה שיקר וחשוב לנו באמת. 

ברקוביץ הוא המועמד היחיד שנפגש עם הרפורמים ולהבטיח להם הבטחות. (שלושת המועמדים האחרים סירבו להיפגש איתם). למועמד היחיד שהשתתף ב"מצעד הגאווה". למועמד היחיד שנלחם, בכל הכלים האפשריים, נגד כל דבר שבקדושה. האג'נדה שלו, במובהק ובמוצהר, היא השאיפה חס וחלילה לחלן את ירושלים. והוא אומר את זה בכל הזדמנות בלי להתבייש ובלי למצמץ אפילו. האם נתמוך בו? ואפילו בעקיפין, על ידי הימנעות? קצת היגיון בבקשה.

עכשיו הזמן לתקן, להתגבר על רגשות הכאב והפגיעה, לשמוע בקול גדולי ישראל ולקיים את הוראתם החד משמעית: "חובה גמורה ואין שום היתר בעולם להימנע מלהצביע למשה ליאון".

צפו בגלריה מהעצרת שנערכה בכותל המערבי, למען קדושתה של ירושלים:

תגיות:בחירותהרב קנייבסקימשה ליאון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה