חדשות בארץ

שישה הרוגים בתאונת דרכים בכביש הבקעה

התאונה הקשה אירעה סמוך לצומת פצאל, על כביש 90 לכיוון צפון. ארבעה פצועים פונו לבתי חולים במרכז הארץ ובירושלים

זירת התאונה (צילום: דוברות כבאות והצלה)זירת התאונה (צילום: דוברות כבאות והצלה)
אא

שישה בני אדם נהרגו הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים סמוך לצומת פצאל שבבקעה, על כביש 90 לכיוון צפון. התאונה הקשה נגרמה כתוצאה מהתנגשות בין משאית ומיניבוס הסעות של פועלים פלסטינים שהגיעו ממזרח ירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו אל הזירה קבעו את מותם של שישה גברים בשנות ה- 30 לחייהם. ארבעה פצועים נוספים באורח קשה פונו לבתי החולים בילינסון ושיבא במרכז הארץ והדסה עין כרם בירושלים באמצעות מסוקים של מד"א וצה"ל.

הדיווח הראשוני על התאונה הגיע למוקד 101 של מד"א בשעה 5:34. פרמדיק מד"א, דניס פולקוב, סיפר: "במרכז הכביש ראינו את הרכב המסחרי שנפגע קשה מאוד בחלקו הקדמי. שני פצועים מנוסעי הרכב שכבו על הכביש ושמונה נלכדו בתוכו. הענקנו לפצועים שהיו מחוץ לרכב טיפול רפואי ראשוני מציל חיים, והם פונו במסוקים לבתי החולים כשמצבם קשה ויציב. לוחמי האש חילצו שני פצועים נוספים, אחד מהם היה מחוסר הכרה והונשם בשטח, ובהמשך גם הם פונו במסוקים לבתי חולים. שישה נפגעים נוספים שחולצו מהרכב היו מחוסרי הכרה עם פציעות רב-מערכתיות קשות מאוד. ביצענו בהם בדיקות רפואיות אך הם היו ללא סימני חיים, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. נהג המשאית שהתהלך בזירה נבדק ולא נזקק לפינוי לבית חולים".

אופיר לוי, קצין הכיבוי שהגיע למקום, סיפר: "בשעה 5:43 קיבלנו דיווח על תאונת דרכים קשה בצומת פצאל על ציר 90. כשהגענו למקום, זיהינו זירה קשה ומורכבת וכמה לכודים קשה ברכב ההסעות. התחלנו בפעולות החילוץ. זיהינו 8 נפגעים באופן קשה מאוד, מתוכם חילצנו 6 לכודים".

מהמשטרה נמסר כי הכביש נחסם לתנועה וכי בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. נהג המשאית נעצר לחקירה.

בשבוע שעבר נהרגו שמונה בני משפחת עטר – יריב ושושי ז"ל וששת ילדיהם מהיישוב פסגות שבבנימין – בתאונת דרכים על אותו כביש, באזור ים המלח, כתוצאה מהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב.

תגיות:תאונת דרכיםכביש 90

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה